Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jelena Burnik:
Vedenjsko oglaševanje v elektronskem komuniciranju
Magistrska dela (64)
Anita Bogataj Melihen:
Pomen motivacije in osebnostnih lastnosti posameznika pri zaznavanju kreativnosti v oglasih
Jasna Žaler:
Komunikacijska strategija predvolilne kampanje Baracka Obame
Milana Simonič:
Družbena odgovornost komunikacijskih agencij
Lara Šesek:
Problematika slovenskega marketinškega izrazja
Nataša Verk:
Družbena odgovornost, zavezanost zaposlenih ter zadovoljstvo z delom in življenjem
Melisa Mujić:
Marketinški vidiki uporabe interneta v malih podjetjih
Neja Činkole:
Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij
Manca Kodermac:
Institucionalizacija družbene odgovornosti v Sloveniji: primer delovanja Inštituta IRDO
Anja Krivec:
Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah
Neva Štumberger:
Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
Mojca Klenovšek:
Značilnosti marketinga v slovenskih visokotehnoloških podjetjih
Maja Nemac:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetja in zaznane pravičnosti cene na osebno zadovoljstvo ob nakupu
Alja Klanšek:
Vključevanje družbene odgovornosti v strategije legitimnosti podjetja Lafarge cement d.o.o.
Katja Jus:
Odzivi potrošnikov na marketing z namenom
Tetiana Sadetska:
Vloga skrbništva v odnosu prostovoljec-neprofitna organizacija
Barbara Žlaus:
Interno-marketinški splet, zadovoljstvo zaposlenih in organizacijska pripadnost v storitvenem sektorju
Petra Košmrlj:
Vpliv novih tehnologij Spleta 2.0 na opolnomočenje turistov in na spremembe v delovanju turističnih agencij
Teja Stamać:
Determinante emocionalne zavezanosti potrošnikov tržni znamki
Urška Brinovec:
Vpliv osebnih vrednot menedžerjev na implementacijo družbene odgovornosti v podjetjih
Miha Kodrič:
Vpliv vsekanalnega marketinga na stališča in nakupne namere potrošnikov
Minela Jelečević:
Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
Lara Šarabon Štojs:
Odnos med družbeno odgovornostjo podjetij, ugledom in zaupanjem
Anja Jelenec:
Ekološko ozaveščeno nakupovanje in pomen ekoloških oznak
Tjaša P. Badovinac:
Analiza nosljivih naprav za samosledenje s pomočjo teorije rab in zadovoljitev
Živa Medved:
Vloga potrošnikovega stališča do komuniciranja o DOP pri oblikovanju stališča do podjetja
Maja Sitar:
Covid-19 in družbena odgovornost podjetij v odnosu do zaposlenih
Eva Remic:
Vloga digitalnih vplivnežev pri vključevanju uporabnikov v vsebine znotraj komunikacijske strategije na Instagramu
Tea Poljak:
Fenomen trajnostne mode v Sloveniji
Antonija Bajec:
Trženje turistične destinacije hrvaške Istre v digitalni dobi
Mojca Mačkovšek:
Razumevanje in odnos potrošnikov do hibridnih sporočil
Nika Horvat:
Etična potrošnja oblačil v Sloveniji in Veliki Britaniji
Urška Jež:
Strateški vidiki sponzorskih partnerstev na področju kulture
Irena Debeljak:
Priming oziroma prednostno vrednotenje tem družbene odgovornosti podjetij
Barbara Mlinarec:
Dejavniki motivacije in izzivi porabnikov za popravilo potrošniških dobrin v Sloveniji
Anja Božac:
Motivi za vstop na tuje trge
Anita Hrast:
Model večdeležniškega dialoga za več družbene odgovornosti podjetij na nacionalni ravni
Nina Bečaj:
Tržne znamke kot način samoizražanja
Aleksandra Širec:
Izzivi medkulturnega komuniciranja v poslovnem okolju
Živa Šivavec:
Vpliv pozitivnih in negativnih e-govoric na imidž tržne znamke in na nakupno namero porabnika
Anja Murovec:
Razkorak med namero in izvedbo etičnega nakupa
Monika Kern:
Družbena odgovornost od posameznika k družbi
Medeja Kraševec:
Ugotavljanje rab in zadovoljitev pri gledanju posnetkov igranja video iger na platformi YouTube
Amanda Golob:
Primerjava poročanja o družbeni odgovornosti na spletnih straneh 5 najuglednejših podjetij v Sloveniji
Tedeja Hegeduš:
Razumevanje družbene odgovornosti modne industrije pri slovenskih porabnikih
Urška Mozetič:
Urbana mobilnost kot oblika trajnostne naravnanosti uporabnika
Mojca Jeneš:
Zaznave potrošnikov o družbeni odgovornosti podjetij
Mateja Bečela, Jadranka Gajić:
Pomen družbene odgovornosti na področju medijske industrije
Jana Kozoglav, Mateja Paškvan:
Dejavniki potrošnikovih zaznav družbene odgovornosti podjetij
Radmila Lekić:
Družbena odgovornost mikro podjetij v času pandemije (Covid–19) v Sloveniji
Ambrož Potočnik:
Segmentacija potrošnikov glede na motive za izbor hrane: pomen atributov trajnosti in stopenj v spremembi vedenja
Tinkara Lazar:
Pomen zaznane samoučinkovitosti pri trajnostni potrošnji
Sandra Marković:
Strategije komuniciranja družbene odgovornosti slovenskih podjetij v digitalnih medijih
Katarina Rudman:
Komuniciranje družbene odgovornosti podjetja Lidl na družbenem omrežju Facebook in vključenost sledilcev
Anja Avberšek:
Ravnanje s pritožbami uporabnikov na družbenih omrežjih
Petra Hebar:
"Zeleno bogastvo" storitvene znamke, primer: Bioterme Mala Nedelja
Ivana Jana Paladin:
Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
Žana Erznožnik:
Družbena odgovornost podjetij v času dezinformacij
Zala Časl Skok:
Marketinški vidiki trajnostnega turizma na primeru Savinjske regije
Nina Otoničar:
Vpliv spletnih uporabniških ocen na nakupno vedenje potrošnikov
Tanja Gregorič:
Dejavniki izbire trajnostne embalaže pri spletnem nakupovanju
Nina Balažinec:
Vpliv umetne inteligence na uporabniško izkušnjo
Satin Papež:
Analiza strategij vplivnostnega marketinga modnih znamk ter odziv potrošnikov na slovenskem trgu
Manca Hvalič:
Sodelovanje vplivnežev z več znamkami: vpliv na zaznavo potrošnika
Januša Stajnko:
Instagram objave trajnostnih znamk in njihov vpliv na vključenost v vsebino ter nakupno namero pri generaciji Z: vidik teorije rab in zadovoljitev.
Diplomska dela (138)
Maja Podgoršek:
Pomen ugleda proizvajalca v marketinških odnosih na tržnih poteh
Irena Hočevar:
Sponzorstva in donatorstva kot odraz družbene odgovornosti v Poslovni skupini Sava
Nina Valentinčič:
Poročanje o družbeni odgovornosti v letnih poročilih podjetij
Silvija Cirnski:
Vloga tržnega komuniciranja pri oblikovanju pričakovanj o kakovosti storitev v Termah Čatež d. d.
Nina Dolinšek:
Uporaba interneta v političneih kampanjah
Jerneja Kimovec:
Marketinški vidik družbene odgovornosti
Nina Svetličič:
Odzivi potrošnikov na družbeno odgovorna dejanja podjetij
Karin Jurman:
Greenwashing
Nina Juhart:
Postkeynesianska analiza investicij v oglaševanje
Claudia Managure:
Oglaševalska gneča in stališča do oglaševanja v tradicionalnih in ambientalnih medijih
Nataša Tomić:
Komunikacijske prakse prenosa znanja za spodbujanje inovativnosti
Tjaša Kocjan:
Kako učinkovito je spletno oglaševanje?
Jana Kozoglav:
Komuniciranje družbene odgovornosti potrošnikom
Teja Gašperšič:
Marketinška strategija in (uspešna) implementacija družbene odgovornosti
Anja Vodopivec:
Načini zagotavljanja legitimnosti podjetja v lokalni skupnosti
Mateja Paškvan:
Okolju prijazne inovacije in vloga potrošnikov
Manja Melnik:
Vrednotne usmeritve mladih pri potrošnji prestižnih blagovnih znamk
Milana Simonič:
Povezanost družbene odgovornosti in inovativnosti v podjetju
Petra Jesenšek:
Vpliv oglaševanja na samopodobo žensk
Nuša Kerč:
Iskanje novih trendov kot del marketinške strategije
Mark Debeljak:
Etičnost v prepričevalnem komuniciranju
Dragana Lugonjić:
Analiza vsebine spletnih strani slovenskih hotelov
Maja Truden:
Vloga marketinške funkcije pri razvoju novih izdelkov
Lara Petkovšek:
Vpliv digitalne komunikacijske tehnologije na marketing
Monika Purgar:
Nostalgija v oglaševanju
Teja Kastelic Merhar:
Zlorabe ponakupnih storitev
Manca Kogej:
Marketing z namenom kot Žur z razlogom
Renata Magdič:
Ločevanje odpadkov, ponovna uporaba in recikliranje kot marketinška priložnost
Sanja Hudin:
Marketinški odnosi med oglaševalsko agencijo in naročnikom
Petra Lukač:
Dialoškost in spletni odnosi z javnostmi
Špela Petraš:
Sistematičnost merjenja marketinškega delovanja v slovenskih podjetjih
Maša Lampret:
Preverjanje uspešnosti spletnega oglaševanja v slovenskih oglaševalskih agencijah
Suzana Bajuk:
Komuniciranje družbene odgovornosti in zaupanje potrošnikov
Urška Haskič:
Vpliv informiranosti in vrednot na nakupno vedenje etičnega potrošnika
Sašo Oven:
Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki
Mojca Mačkovšek:
Skupinski popusti in nakupno vedenje potrošnikov
Valentina Pšak:
Etični potrošnik
Milana Majkić:
Vpliv pospeševanja prodaje na vedenje potrošnikov
Nuša Gantar:
Ali so kreativni oglasi tudi uspešni?
Tea Vujić:
Znamčenje generičnih produktov
Neža Rupnik:
Umeščanje blagovnih znamk na slovenski nacionalni televiziji
Nina Dremelj:
Multidimenzionalnost koncepta referenčne cene in njen vpliv na potrošnika
Klavdija Goršek:
Potrošniki in podjetja na družabnih omrežjih
Monika Jelačič:
Upravljanje z družbenimi mediji na primerih slovenskih znamk
Lara Keršmanc:
Dejavniki, ki vplivajo na implementacijo družbene odgovornosti v podjetju Si.mobil
Anja Vujisić:
Družbena odgovornost v marketinški strategiji
Andreja Drevenšek:
Vodilni uporabniki kot soustvarjalci novih izdelkov in storitev
Nina Bečaj:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetja na zaupanje potrošnikov
Miša Zečević:
Teorija zadovoljevanja potreb in vrednost oglaševanja
Urša Kvas:
Pričakovana in zaznana kakovost storitev v hotelu Terme Zreče
Nataša Verk:
Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric
Špela Žitko:
Razvoj trajnostne embalaže na primeru podjetja Tetra Pak d.o.o.
Nina Zadnikar:
Uspešnost in učinkovitost oglaševanja
Aljoša Kirič:
Oglaševalska gneča in odnos do oglaševanja v zunanjih medijih
Aleksandra Junkar:
Zelene trditve v oglaševanju in zeleno zavajanje
Sanja Kropec:
Merjenje uspešnosti in učinkovitosti odnosov z javnostmi na primeru Zveze študentskih klubov Slovenije
Jana Šinkovec:
QR koda in percepcija njene uporabe
Nina Babnik:
Učinkovitost posebnih dogodkov kot oblike tržnega komuniciranja
Nina Petrović:
Zadovoljevanje potreb posameznika skozi vključevanja v profile podjetij na spletnih družbenih omrežjih
Urša Svetelj:
Vpliv organizacijske identifikacije na motivacijo za prostovoljno delo
Sara Stojanovski:
Digitalne vsebine tržnih znamk in participacija porabnikov
Špela Dolinar:
Družbena odgovornost in samostojni podjetniki
Žiga Žveplan:
Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih medijev na primeru izbranih slovenskih podjetij
Anja Murovec:
Vpliv cene kot orodja komuniciranja na pričakovano in zaznano kakovost pri potrošniku
Manca Jevšek:
Stališča interne javnosti do orodij internega komuniciranja na primeru podjetja Dana, d. o. o.
Petra Pavlič:
Barva embalaže kot dejavnik pri nakupni odločitvi
Tina Pogačnik:
Uporaba družbenih omrežij pri razvoju novih izdelkov ali storitev
Tjaša Kikelj:
Primerjava metod in merjenje kakovosti storitve v hotelu Krim
Nina Centa:
Interni marketing v podjetjih na slovenskem trgu
Maruša Hrovat:
Učinkovitost in uspešnost komuniciranja vsebin internetne televizije preko družbenih omrežij
Barbara Zorko:
Povezanost med posameznikovo predstavitvijo na spletu in njegovo karierno motivacijo
Anastazija Marguč:
Skepticizem potrošnikov do družbeno odgovornih kampanj
Ivana Jana Potočnik:
Vpliv fizičnih dejavnikov in medosebnih interakcij na zaposlene v storitvenem marketingu
Lea Primožič:
Marketing in ustvarjanje vrednosti
Mojca Longar:
Motivacija potrošnikov pri interakciji z vsebino znamk na družbenih omrežjih
Kaja Špoljarić Klopčič:
Vloga odnosov z javnostmi pri izgrajevanju ugleda
Tea Karamatić:
Raziskovanje korporacijske trajnosti na dimenziji megatrenda šibke-močne trajnosti
Dragana Laketić:
Promocija oskrbe s kakovostno lokalno hrano v Sloveniji
Monika Trebovc:
Percepcija refoška Vinakoper med porabniki
Pika Koštomaj:
Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo storitev v Osrednji družboslovni knjižnici Jožeta Goričarja
Mateja Suša Engels:
Tržna usmerjenost malih podjetij, primer podjetja Oro Orodjarna d.o.o.
Polona Bratuž:
Pomen komuniciranja v medfunkcijskih timih pri razvoju novega izdelka
Grega Simonič:
Vpliv kulturnih dimenzij na inovativnost potrošnikov
Tesa Jurjaševič:
Fenomen hitre mode in trajnostni razvoj
Manca Polovšak:
Odnos uporabnikov Facebooka do vedenjskega oglaševanja
Teja Žerdin:
Odnos potrošnikov do ekoloških oznak na izdelkih
Anja Jazbec Leben:
Vpliv podobe države izvora blagovne znamke na nakupno namero
Monika Jesenko:
Povezanost tradicije blagovne znamke z nakupno namero potrošnikov
Nina Otoničar:
Kredibilnost vplivnežev in zaznana vrednost sporočil kot dejavnika zaupanja v objave vplivnežev
Kaja Ahčin:
Vloga spletnih promocijskih aktivnosti pri vpisu v srednjo šolo: primer Gimnazije Franceta Prešerna Kranj
Katarina Oblak:
Potrošnikovo poznavanje družbeno odgovorne problematike vzdolž prehranskih dobavnih verig
Nikolina Janković:
Vpliv soustvarjanja na oblikovanje edinstvene porabniške izkušnje pri alternativnem turizmu v Sloveniji
Satin Papež:
Poročne preference milenijcev in trenutni trendi pri organizaciji porok
Mia Vouk:
Zaznavanje kredibilnosti podjetja v povezavi z družbeno odgovornostjo
Katja Kotnik:
Marketing kot orodje za reševanje družbenih in okoljskih problemov na primeru podjetja Patagonia
Maša Gregorič:
Pomen marketinških raziskav za slovenska zagonska podjetja
Petra Lapornik:
Marketinška usmerjenost in uspešnost poslovanja v Skupini Laško
Patrik Samsa:
Analiza storitvenih vrzeli na primeru podjetja TIB Storitve, d. o. o.
Jan Gergolet:
Analoška študija marketinških in šahovskih strategij
Sara Vidic:
Vključenost porabnika ter ustvarjanje dobrega imena in čustvene zavezanosti
Gregor Cvar:
Zaupanje, kakovost in odnosi kot dejavniki uspeha malega podjetja na primeru podjetja Cvar Gregor, s. p.
Tjaša Muravec:
Storitve kot del storitvenega oblikovanja ter merjenje kakovosti knjižničnih storitev Mestne knjižnice Kranj
Anja Rot:
Napovedna analitika v spletnem marketingu
Monika Medved:
Prepoznavanje pomembnosti pozicioniranja pri oblikovanju ponudbe in podobe tržnih znamk v očeh potrošnika
Linda Škodič Nikšić:
Marketing med ponudniki zdravil in farmacevti
Urška Mavsar:
Zadovoljstvo potrošnikov s ponudbo storitev spletne banke
Medeja Kraševec:
Segmentacija uporabnikov platforme YouTube za gledanje posnetkov igranja video iger z uporabo modela rab in zadovoljitev
Nina Černič:
Vpliv elementov iger na uporabniško izkušnjo pri nakupu letalskih kart
Mateja Kuntarič:
Družbena odgovornost podjetja in lokalna skupnost
Borjan Bojičić:
Povezava med izkustvenim marketingom in obredom pitja kave na primeru koncepta kavarne Ristretto station
Darja Binički:
Vloga in pomen marketinga v malem podjetju
Žana Žalar:
Odnos mladostnikov do digitalnih vplivnežev in razumevanje oznamčenih vsebin
Alja Roškar:
Odnos potrošnikov do oglaševanja na Instagramu in vpliv na nakupno namero
Nina Bertoncelj:
Vpliv storitvenega okolja na oblikovanje uporabniške izkušnje
Emilija Chavleska:
Odnos slovenskih porabnikov do animacije kot dela storitvene ponudbe v turističnih agencijah
Barbara Mlinarec:
Nakupovanje izdelkov brez embalaže kot primer trajnostne porabe
Sara Henigman:
Odnos potrošnikov do družbeno odgovornih znamk
Maša Petan:
Adaptacija sloganov za mednarodni trg
Maja Vehovec:
Lojalnost potrošnikov kot pokazatelj uspešnosti storitvenega marketinga v hotelu Nox
Neža Hrovat:
Vpliv slovenskih lepotnih blogerk na nakupno namero generacije mlajših milenijcev
Aleksandra Djokić:
Vpliv servicescape dejavnikov na zaposlene v službi za oskrbo potnikov
Anja Novak:
Avtentičnost kot konkurenčna prednost in njen vpliv na uspešnost turističnih kmetij
Dina Straga:
Facebook Messenger as a tool for building relationships with customers
Melisa Lozica:
Sistemi organiziranosti vodij tržnih znamk v podjetjih
Anja Avberšek:
Vpliv digitalizacije na zastavljanje ciljev slovenskih tržno-komunikacijskih akcij
Miha Kodrič:
Vloga identifikacije z znamko in skupino v rivalstvu med iPhonom in Androidom
Nika Škof:
Zmeda prevelike izbire pri potrošniku v procesu nakupnega odločanja
Lejla Hervatin:
Humor in ironija v družbeno odgovornem oglaševanju
Nina Balažinec:
Odnos potrošnikov do nostalgičnih in nenostalgičnih blagovnih znamk
Nastja Hubat:
Vpliv vključevanja porabnikov prek družbenih omrežij znamk na zaznano vrednost in nakupno namero
Neža Vodnik Selan:
Otroci in digitalno oglaševanje
Karmen Burja Spruk:
Uspešnost in učinkovitost spletnega oglaševanja na primerih Lahkonočnic in Skritega Escape Rooma
Mirjam Jug:
Pomen zelenega življenjskega sloga v kontekstu preučevanja odnosa do nakupovanja in nakupne intence organskih kozmetičnih izdelkov za osebno nego
Sandra Marković:
Znamčenje s pomočjo digitalnih vplivnežev
Nuša Ornik:
Marketinška naravnanost obrtniških podjetij – študija primera
Julija Umek:
Emocionalna navezanost potrošnikov na luksuzne znamke avtomobilov v Sloveniji
Tjaša Zalar:
Regulacija oglaševanja živil z manj ugodno hranilno sestavo
Pia Pekeč:
Razumevanje in implementacija korporativnega aktivizma podjetja Lidl Slovenija v partnerstvu z nevladno organizacijo Ekologi brez meja
Druga dela (16)
Urša Golob:
Uporabnost ključnih konceptov teorije zadovoljevanja potreb v oglaševanju
Urša Golob:
Razumevanje družbene odgovornosti podjetja znotraj marketinga
CSR Communication Conference 2011
CSR Communication Conference 2013
Primož Medved, Urša Golob, Tanja Kamin:
Learning and diffusion of knowledge in clean energy communities
Urša Golob:
Towards an institutional view of mapping corporate social responsibility meanings
Klement Podnar, Urša Golob:
Od krize in analize identitete odnosov z javnostmi do raziskovalnega polja upravljanja s korporativno identiteto
Klement Podnar, Urša Golob:
Socialna ekonomija in družbena odgovornost
Wim Janssens, Patrick de Pelsmacker:
Vpliv pravične trgovine na nakupno vedenje potrošnikov trgovske verige Oxfam
Sašo Oven, Samo Kropivnik, Urša Golob:
Odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja
Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar:
Sustainability communication
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob:
Energy communities as demand-side innovators?
Urša Golob, Tanja Kamin, Jake Barnes:
Knowledge and skills required to set up and operate clean energy communities
Lutz Preuss, Urša Golob:
Institutional pressures and the adoption of responsible management education at universities and business schools in Central and Eastern Europe
Jake Barnes, Paula Hansen, Tanja Kamin, Urša Golob, Sarah Darby, Nicolien van der Grijp, Daniel Petrovics:
Creating valuable outcomes
Urša Golob, Klement Podnar, Franzisca Weder:
Reimagining the sustainable consumer