Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (23)
Tjaša Miklavčič:
Kakovost življenja in stereotipi o gibalno oviranih osebah v sodobnih igranih filmih
Maša Budič:
Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
Larisa Jereb:
Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
Tjaša Jerak:
Doživljanje kinestetične empatije udeležencev delavnic pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi
Anja Dominko:
Učinki dramskega pristopa k poučevanju predmeta Angleščina v tretjem razredu osnovne šole
Bea De Cecco:
Uporaba likovih del kot orodje pomoči z umetnostjo v procesu učne pomoči
Elisa Carmen Brumat:
Catharsis and its relations between art, therapy and arts therapies
Kristina Di Dio:
Opredelitev plesa in plesno-gibalne terapije: pregled plesnih zvrsti in njihova uporaba v plesno-gibalni terapiji v različnih državah in kulturah
Mateja Jagodić:
Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
Lavra Ambrož:
Vključevanje likovnih prvin pomoči z umetnostjo v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
Nena Štrukelj:
Študenti razrednega pouka pri igralskem procesu
Irena Mlakar:
Metode pomoči z umetnostjo deklici s čustveno-vedenjskimi težavami v socialnopedagoški obravnavi
Ana Rokvić Pinterič:
Psihodrama in teorija vlog
Melita Ažman:
Stand-up komedija kot oblika podpore pri rehabilitaciji gibalno oviranih oseb
Ankica Radivojević:
Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
Tina Merela:
Podpora pri razvoju samozagovorniških veščin s pomočjo dramskih dejavnosti pri otroku z več motnjami v razvoju
Jasna Jeromel:
Študij pomoči z umetnostjo in položaj umetnostne terapije v Sloveniji
Ana Nežmah:
Pregled stališč, znanja in izkušenj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na področju drame v izobraževanju po končanem študiju v Sloveniji in na Češkem
Ana Rozman:
Metode in tehnike umetnosti v psihoterapevtski praksi
Nastja Nahtigal:
Mnenja in stališča razrednih učiteljev o uporabi dramskih dejavnosti pri poučevanju
Jerica Majerhold Ostrovršnik:
Integrativna umetnostna terapija: pregled temeljnih izhodišč v povezavi z obstoječimi pristopi v evropskem prostoru
Blažka Garmut:
Pevsko izražanje na področju pomoči z glasbeno umetnostjo
Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar:
Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
Diplomska dela (7)
Alenka Vidrih:
Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
Ana Hram:
Metode pomoči z umetnostjo v procesu urejanja zasvojenosti - motenj hranjenja
Tamara Sernec:
Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
Valda Janjanin:
Dramske dejavnosti kot podpora staršem otrok v bolnišnični oskrbi
Teja Vodušek:
Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
Tanja Princes:
Pridobivanje socialnih veščin in komunikacijskih spretnosti s pomočjo dramsko-gibalnih dejavnosti pri mladostnikih z motnjami v duševnem in gibalnem razvoju
Ljiljana Ferko:
Lutka kot metoda dela pri pouku
Druga dela (5)
Darija Skubic, Alenka Vidrih:
Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
Vesna Vilčnik:
Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti
Tjaša Jerak, Alenka Vidrih, Gregor Žvelc:
The experience of attunement and misattunement in dance movement therapy workshops
Alenka Vidrih, Barbara Szőke, Lavra Ambrož, Gabriella Pataky, Robert Potočnik:
Artist teacher and fine art education support activities in prison
Robert Potočnik, Klementina Zavšek, Alenka Vidrih:
Visual art activities as a means of realizing aspects of empowerment for blind and visually impaired young people