Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (25)

  1. Zala Ribnikar: Kamišibaj in spodbujanje motivacije pri učenju geometrije
  2. Tjaša Miklavčič: Kakovost življenja in stereotipi o gibalno oviranih osebah v sodobnih igranih filmih
  3. Maša Budič: Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
  4. Larisa Jereb: Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
  5. Tjaša Jerak: Doživljanje kinestetične empatije udeležencev delavnic pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi
  6. Anja Dominko: Učinki dramskega pristopa k poučevanju predmeta Angleščina v tretjem razredu osnovne šole
  7. Bea De Cecco: Uporaba likovih del kot orodje pomoči z umetnostjo v procesu učne pomoči
  8. Elisa Carmen Brumat: Catharsis and its relations between art, therapy and arts therapies
  9. Kristina Di Dio: Opredelitev plesa in plesno-gibalne terapije: pregled plesnih zvrsti in njihova uporaba v plesno-gibalni terapiji v različnih državah in kulturah
  10. Mateja Jagodić: Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
  11. Lavra Ambrož: Vključevanje likovnih prvin pomoči z umetnostjo v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  12. Nena Štrukelj: Študenti razrednega pouka pri igralskem procesu
  13. Irena Mlakar: Metode pomoči z umetnostjo deklici s čustveno-vedenjskimi težavami v socialnopedagoški obravnavi
  14. Ana Rokvić Pinterič: Psihodrama in teorija vlog
  15. Melita Ažman: Stand-up komedija kot oblika podpore pri rehabilitaciji gibalno oviranih oseb
  16. Ankica Radivojević: Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
  17. Tina Merela: Podpora pri razvoju samozagovorniških veščin s pomočjo dramskih dejavnosti pri otroku z več motnjami v razvoju
  18. Jasna Jeromel: Študij pomoči z umetnostjo in položaj umetnostne terapije v Sloveniji
  19. Ana Nežmah: Pregled stališč, znanja in izkušenj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na področju drame v izobraževanju po končanem študiju v Sloveniji in na Češkem
  20. Ana Rozman: Metode in tehnike umetnosti v psihoterapevtski praksi
  21. Nastja Nahtigal: Mnenja in stališča razrednih učiteljev o uporabi dramskih dejavnosti pri poučevanju
  22. Jerica Majerhold Ostrovršnik: Integrativna umetnostna terapija: pregled temeljnih izhodišč v povezavi z obstoječimi pristopi v evropskem prostoru
  23. Blažka Garmut: Pevsko izražanje na področju pomoči z glasbeno umetnostjo
  24. Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar: Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
  25. Adriana Seličanec: Obravnava oseb z dolgotrajno boleznijo v sodobnih medijih

Diplomska dela (7)

  1. Alenka Vidrih: Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
  2. Ana Hram: Metode pomoči z umetnostjo v procesu urejanja zasvojenosti - motenj hranjenja
  3. Tamara Sernec: Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
  4. Valda Janjanin: Dramske dejavnosti kot podpora staršem otrok v bolnišnični oskrbi
  5. Teja Vodušek: Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
  6. Tanja Princes: Pridobivanje socialnih veščin in komunikacijskih spretnosti s pomočjo dramsko-gibalnih dejavnosti pri mladostnikih z motnjami v duševnem in gibalnem razvoju
  7. Ljiljana Ferko: Lutka kot metoda dela pri pouku

Druga dela (4)

  1. Vesna Vilčnik: Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti
  2. Tjaša Jerak, Alenka Vidrih, Gregor Žvelc: The experience of attunement and misattunement in dance movement therapy workshops
  3. Alenka Vidrih, Barbara Szőke, Lavra Ambrož, Gabriella Pataky, Robert Potočnik: Artist teacher and fine art education support activities in prison
  4. Robert Potočnik, Klementina Zavšek, Alenka Vidrih: Visual art activities as a means of realizing aspects of empowerment for blind and visually impaired young people