Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (22)

  1. Maša Budič: Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
  2. Larisa Jereb: Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
  3. Tjaša Jerak: Doživljanje kinestetične empatije udeležencev delavnic pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi
  4. Anja Dominko: Učinki dramskega pristopa k poučevanju predmeta Angleščina v tretjem razredu osnovne šole
  5. Bea De Cecco: Uporaba likovih del kot orodje pomoči z umetnostjo v procesu učne pomoči
  6. Elisa Carmen Brumat: Catharsis and its relations between art, therapy and arts therapies
  7. Kristina Di Dio: Opredelitev plesa in plesno-gibalne terapije: pregled plesnih zvrsti in njihova uporaba v plesno-gibalni terapiji v različnih državah in kulturah
  8. Mateja Jagodić: Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
  9. Lavra Ambrož: Vključevanje likovnih prvin pomoči z umetnostjo v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  10. Nena Štrukelj: Študenti razrednega pouka pri igralskem procesu
  11. Irena Mlakar: Metode pomoči z umetnostjo deklici s čustveno-vedenjskimi težavami v socialnopedagoški obravnavi
  12. Ana Rokvić Pinterič: Psihodrama in teorija vlog
  13. Melita Ažman: Stand-up komedija kot oblika podpore pri rehabilitaciji gibalno oviranih oseb
  14. Ankica Radivojević: Cirkuška umetnost pri delu z otroki in mladostniki
  15. Tina Merela: Podpora pri razvoju samozagovorniških veščin s pomočjo dramskih dejavnosti pri otroku z več motnjami v razvoju
  16. Jasna Jeromel: Študij pomoči z umetnostjo in položaj umetnostne terapije v Sloveniji
  17. Ana Nežmah: Pregled stališč, znanja in izkušenj specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na področju drame v izobraževanju po končanem študiju v Sloveniji in na Češkem
  18. Ana Rozman: Metode in tehnike umetnosti v psihoterapevtski praksi
  19. Nastja Nahtigal: Mnenja in stališča razrednih učiteljev o uporabi dramskih dejavnosti pri poučevanju
  20. Jerica Majerhold Ostrovršnik: Integrativna umetnostna terapija: pregled temeljnih izhodišč v povezavi z obstoječimi pristopi v evropskem prostoru
  21. Blažka Garmut: Pevsko izražanje na področju pomoči z glasbeno umetnostjo
  22. Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar: Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju

Diplomska dela (7)

  1. Alenka Vidrih: Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
  2. Ana Hram: Metode pomoči z umetnostjo v procesu urejanja zasvojenosti - motenj hranjenja
  3. Tamara Sernec: Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
  4. Valda Janjanin: Dramske dejavnosti kot podpora staršem otrok v bolnišnični oskrbi
  5. Teja Vodušek: Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
  6. Tanja Princes: Pridobivanje socialnih veščin in komunikacijskih spretnosti s pomočjo dramsko-gibalnih dejavnosti pri mladostnikih z motnjami v duševnem in gibalnem razvoju
  7. Ljiljana Ferko: Lutka kot metoda dela pri pouku

Druga dela (3)

  1. Darija Skubic, Alenka Vidrih: Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
  2. Vesna Vilčnik: Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti
  3. Tjaša Jerak, Alenka Vidrih, Gregor Žvelc: The experience of attunement and misattunement in dance movement therapy workshops