Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (25)
Judita Evridika Mrak:
Delo z oddelčno skupnostjo v času epidemije covida-19
Špela Barle:
Podpora šolskih svetovalnih delavcev pri soočanju mladostnikov z razvojnimi nalogami v odraščanju
Urša Tomažič:
Pedagoške naloge ravnatelja in njegova strokovna podpora učiteljem
Sara Tompa:
Formativno spremljanje pri delu šolskih svetovalnih delavcev
Suzana Puconja:
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju učencev priseljencev v osnovno šolo
Darja Pergovnik:
Vloga šolskih svetovalnih delavcev pri preventivi in nudenju pomoči učencem in dijakom s težavami v duševnem zdravju
Mateja Ozvaldič:
Kompetence pedagogov za delo v vzgojno-izobraževalnih ustanovah
Nina Vehar:
Vloga šolske svetovalne službe pri obravnavi učencev, žrtev nasilja v družini
Eva Rakovec:
Vloga šolskih svetovalnih delavcev pri obravnavi spletnega nasilja med osnovnošolci
Maruša Matelič:
Vlogi učitelja in šolskega svetovalnega delavca ter pomen njunega medsebojnega sodelovanja pri obravnavanju konfliktov med učenci
Ana Rozman:
Pomen govorilnih ur za vzpostavljanje partnerskega sodelovanja med starši in učitelji
Ajda Žumbar:
Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice v vrtcu
Deja Kuhar:
Sodelovanje med šolskimi svetovalnimi delavci in starši v procesu pomoči učencem z učnimi težavami
Maša Skok:
Mobing v osnovni šoli
Monika Merhar:
Razvoj šolskega svetovalnega dela in vloga pedagoga v šolski svetovalni službi
Petra Rubin:
Sodelovanje pedagoga in razrednika v osnovni šoli
Tina Šešerko:
Vključevanje osnovnošolcev v izvedbo interesnih dejavnosti kot organizirano obliko prostega časa
Deja Brgant:
Pomen supervizije za delo svetovalnih delavcev v vrtcu
Ana Beličič:
Stališča in pričakovanja svetovalnih delavk, vzgojiteljic in vzgojiteljic – pomočnic vzgojiteljic glede nalog svetovalne službe in medsebojnega sodelovanja
Bojana Mišmaš:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči otrokom s posebnimi potrebami v času izobraževanja na daljavo
Mojca Suhovršnik:
Vloga šole pri preprečevanju in reševanju problematike spolnega nasilja in nadlegovanja
Neža Martinčič:
Vloga šolske svetovalne službe pri delu z mladostniki, ki se samopoškodujejo
Nika Katrašnik, Sara Pelicon:
Duševno zdravje osnovnošolcev v času Covida-19
Lara Kariž Hribernik:
Psihično nasilje med vrstniki v osnovni šoli
Eva Cvetkovič:
Otroški parlament kot primer participacije učencev v osnovni šoli
Diplomska dela (20)
Teja Skušek:
Soočanje svetovalcev z obremenitvami pri svetovanju na telefonu za otroke in mladostnike
Vesna Šmalc:
Pogled učiteljev na sodelovanje s svetovalnimi delavci
Maja Bernard:
Vloga šolske svetovalne službe pri obravnavi zlorabljenih otrok
Kaja Horvat:
Pogled ravnateljev in svetovalnih delavcev na kakovost medsebojnega sodelovanja
Tina Palaić:
CAP - program primarne preventive na področju zlorabe in zanemarjanja predšolskih otrok
Karmen Fink:
Neformalne oblike sodelovanja med vrtcem in starši
Polona Otoničar:
Vloga šolske svetovalne službe v osnovni šoli pri delu z žalujočim otrokom
Špela Vuga:
Prosti čas mladih in mediji
Ajda Erjavec:
Svetovalno delo v srednjih šolah v povezavi z nacionalnimi smernicami
Marjeta Gulan:
Vloga šolskega svetovalnega delavca v dijaškem domu
Ema Jagodić:
Svetovalno delo na primarni in sekundarni stopnji avstrijske javne šole
Maja Jelenič:
Svetovanje učencem priseljencem v osnovni šoli
Kristina Jenko:
Vključevanje dijakov priseljencev v srednjo šolo
Anja Kaluža:
Preživljanje prostega časa v podaljšanem bivanju
Barbara Kramžar:
Pogled dijakov na možnosti participacije v šoli
Ramona Olenik Tomšič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe s svetovalnim centrom za otroke, mladostnike in starše
Iris Pirih:
Vloga šolske svetovalne službe pri izvajanju preventivnih dejavnosti v osnovni šoli
Anja Pia Quevedo:
Medsebojna komunikacija in komunikacijske spretnosti ravnatelja osnovne šole
Klaudija Remškar:
Sodelovanje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev v vrtcu s šolsko svetovalno službo
Vanja Trstenjak:
Pomoč z umetnostjo - možnosti uporabe pri šolskem svetovalnem delu
Druga dela (2)
Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar:
ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
Barbara Šteh, Petra Gregorčič Mrvar:
A lesson on mutual collaboration for school counsellors, principals, and teachers given by the COVID-19 Pandemic in Slovenia