Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Nuša Petek: Impact of new marketing communication tools on brand equity
  2. Blanka Tacer: User driven innovation and brand development in young entreprises
  3. Katja Terglav: Employees as brand builders

Magistrska dela (46)

  1. Dunja Antonijević: Zvestoba blagovni znamki v farmacevtski panogi
  2. Nadja Pogačar: Analiza zadovoljstva kupcev zavoda Ceris z izdelanimi plastičnimi karticami
  3. Mateja Hrašan: Predlog strategije ciljnega trženja za Terme Slovenj Gradec
  4. Damjana Žaler: Razvoj blagovne znamke Luna
  5. Lucija Kac: Uvajanje nove blagovne znamke in merjenje njenega premoženja
  6. Katja Terglav: Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike
  7. Matevž Trošt: Vpeljevanje poslovnih praks iz zasebnega v javni sektor s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja - primer AJPES
  8. Romana Lap: Analiza značilnosti slovenskih agencijskih turistov
  9. Manca Korelc: Predlog modela regionalne destinacijske organizacije za turistično destinacijoKočevje
  10. Ajda Hafner: Razvoj blagovne znamke Salesqueze in ovrednotenje njenega premoženja
  11. Katja Žunec: Predlog strategije trženja Mladinskega hotela v Slovenj Gradcu glede na življenjski cikel proizvoda
  12. Urša Snoj: Notranja komunikacija kot orodje za ustvarjanje zavezanosti blagovni znamki po združitvi podjetij
  13. Maša Arhar Milenković: Naklonjenost blagovnim znamkam med milenijci
  14. Suzana Tutić: Vpliv pospeševanja prodaje na blagovno znamko Syoss šamponov
  15. Kaja Uranjek: Priložnosti trženja blagovnih znamk preko glasovnih asistentov
  16. Mojca Smrekar: Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci
  17. Simona Pekolj: Povezovanje znamke zaposlovalca in notranjega brandinga na primeru družini prijaznih podjetij
  18. Andrej Žigon: Strategija razvoja znamke gorsko kolesarske destinacije
  19. Nina Stadler: Razumevanje trajnosti pri mladih kot pomoč pri prihodnjem poslovanju organizatorjev potovanj
  20. Nina Merše: Pomen notranjega brandinga pri gradnji korporativne identitete
  21. Matija Vodopivec: Oblikovanje trženjske strategije podjetja AstraZeneca v Sloveniji
  22. Eva Kraševec: Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk
  23. Darja Tomaščin: The perception of sustainability among top brands
  24. Mihaela Jost: Kreiranje inovativnih turističnih doživetij v Sloveniji za novodobne kitajske turiste
  25. Leon Korošec: Širitev blagovne znamke
  26. Eva Likar: Vpliv Facebooka in uporabniško ustvarjenih vsebin na trženje turističnih destinacij
  27. Mojca Šimnic-Šolinc: Vloga lastnih prodajaln kot prodajni kanal in pomoč pri razvoju blagovne znamke
  28. Nataša Štepec: Pomen osebne znamke pri iskalcu zaposlitve
  29. Rok Berčan: Zvestoba slovenskih kupcev avtomobilskim blagovnim znamkam
  30. Anzej Kuhar: Preoblikovanje in širitev blagovne znamke Juventus
  31. Ksenija Avguštin: Odnos med prodajnim osebjem in blagovno znamko
  32. Anja Stubelj: Uravnotežen pogled na znamko turistične destinacije Bohinj
  33. Magdalena Prodanović: Zgodba blagovne znamke
  34. Jan Frančeškin: Izgradnja nove športne blagovne znamke
  35. Lucija Korbar: Trženje turističnih destinacij s pomočjo mnenjskih vplivnežev
  36. Matteo Mozetič: Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  37. Špela Plestenjak: Uravnotežen pogled na blagovno znamko Radenska
  38. Blerim Salihu: Branding of startup eLearningShapers
  39. Eva Boštjančič: Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube
  40. Sabina Ivanov: Consumer-brand relationship
  41. Dragica Petrović: Zaznavanje podobe in znamke delodajalca Atlantic Trade v Sloveniji
  42. Kris Čuček Meršol: An analysis of the role of branding in a non-profit organization
  43. Tilen Tkalec: Priložnosti tehnologije veriženja blokov in nezamenljivih žetonov pri trženju blagovnih znamk
  44. Ivana Pahor: The development of the Madiero brand
  45. Tjaša Babič: Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju
  46. Katarina Švigelj: The impact of a brand on impulse buying

Diplomska dela (30)

  1. Mateja Kepic: Motivacija Slovencev za turistična potovanja
  2. Saša Podlesek: Značilnosti turističnega vodnika kot posredovalca storitev vodenja
  3. David Smolnikar: Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.
  4. Marjetka Jakofčič: Blagovna znamka države kot turistične destinacije
  5. Polonca Noč: Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v Bohinju
  6. Helena Kralj: Trženjski splet Krke Zdravilišča na tujih trgih
  7. Ana Kuzele: Ovrednotenje celostne podobe podjetja Velana tovarna zaves d.d.
  8. Matija Kodra: Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentov
  9. Sebastijan Nograšek: Zavarovalni posredniki in njihova vloga pri trženju zavarovanj
  10. Sandra Bonča: Pomen osebne prodaje v podjetju Smart Industries d.o.o.
  11. Ana Primožič: Strategija trženja poslovne enote Kavarna Park - G&P Hoteli Bled, d.o.o.
  12. Elvira Krupič: Možnosti trženja MICE-dejavnosti v Sava Hotelih Bled
  13. Irena Petrič: Uravnotežen pogled na blagovno znamko Cedevita
  14. Saša Praprotnik: Kongresna dejavnost na svetovnem in slovenskem nivoju
  15. Diana Gavranovič: Analiza upravljanja blagovnih skupin in zadovoljstva kupcev čokoladnih rezin proizvajalca Nestlé
  16. Alenka Gojčič: Trženjska strategija golfskega igrišča na Ptuju po modelu življenjskega cikla storitve
  17. Nastja Ahčin: Turizem Vopovlje kot balgovna [!] znamka
  18. Nuša Petek: Poznavanje in poistovetenje z identiteto znamke Slovenije
  19. Barbara Ornik: Oblikovanje vizualne identitete podjetja Tobačne 3DVA na podlagi uravnoteženega pogleda na blagovno znamko
  20. Gaber Lipnik: Vpliv oglaševanja z znanimi osebami na porabnika
  21. Špela Jakop: Pomen in poznavanje sloganov in logotipov znamk držav
  22. Nika Bajt: Trženje kulturne dediščine na Cerkljanskem (Partizanska bolnica Franja in Laufarija)
  23. Matija Rešek: Ljubljana kot blagovna znamka
  24. Karin Kermavnar: Poznavanje identitete in uporaba znamke I feel Slovenia s strani turistične strokovne javnosti
  25. Mojca Čebulj: Izzivi trženja Velike planine
  26. Žiga Židan: Trženje tematskih pohodniških poti in muzejev na prostem na primeru "Poti miru v Posočju"
  27. Taja Metelko: Internacionalizacija malega slovenskega podjetja Sail Design d.o.o.
  28. Tea Bešić: Trženje storitev v transportnem podjetju SIGR d. o. o.
  29. Luka Stefančič: Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  30. Eva Hafner: Analiza znamke I feel Slovenia med Slovenci

Druga dela (9)

  1. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier: Transition towards sustainability
  2. Maja Konečnik Ruzzier, Katja Terglav, Robert Kaše: Internal brand communication for transforming employees into brand champions
  3. Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž: Consumer-based brand equity
  4. Martin Vodopivec, Maja Konečnik Ruzzier: Opportunities in identifying and marketing windsport tourism destinations
  5. Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž: Odnosi med spletnim trženjem od ust do ust, oglaševanjem in dimenzijami premoženja blagovne znamke
  6. Lucija Korbar, Maja Konečnik Ruzzier: Spreminjanje vedenja turistov zaradi vplivnostnega trženja
  7. Mitja Ruzzier, Evan J. Douglas, Maja Konečnik Ruzzier, Jana Hojnik: International entrepreneurial orientation and the intention to internationalize
  8. Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek: Investigating the impact of television advertising and eWOM on brand equity creation
  9. Jana Hojnik, Mitja Ruzzier, Maja Konečnik Ruzzier, Boris Sučić, Brandon William Soltwisch: Challenges of demographic changes and digitalization on eco-innovation and the circular economy