Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Nora Nimani Musa: Povezanost med zunajšolsko slušno izpostavljenostjo angleščini in razvojem spretnosti slušnega razumevanja ter usvajanjem besedišča pri učencih 9. razreda
  2. Lisjeta Thaqi Jashari: Diferenciacija pouka pri razvijanju pisne spretnosti učencev angleščine kot tujega jezika v 7. razredu

Magistrska dela (77)

  1. Natalija Bardić Velov: Uporaba spletne učilnice pri poučevanju angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  2. Natalija Pernuš: Povezanost med gibalnimi dejavnostmi in znanjem angleščine pri učencih drugega razreda osnovne šole
  3. Ana Gorenc: Izvenšolsko okolje kot pomemben dejavnik znanja angleškega jezika
  4. Katarina Mavrič: Stališča učencev do učenja angleščine kot tujega jezika v 2. razredu osnovne šole
  5. Maša Oplotnik: Zaznave osem- do desetletnih učencev angleščine o nalogah višjih taksonomskih ravni pri pouku vsebinsko in jezikovno integriranega učenja
  6. Suzana Voštić: Kombinirani pouk angleščine v prvem triletju osnovne šole
  7. Martin Draksler: Razvijanje medkulturne zavesti preko spoznavanja britanske, ameriške in indijske kulture v petem razredu osnovne šole
  8. Anuša Stare: Dramski pouk pri pouku angleščine v četrtem razredu osnovne šole
  9. Darja Bertoncelj: Odnos učencev do učenja angleščine kot tujega jezika v 5. in 6. razredu osnovne šole
  10. Nika Drimel: Izkušnje in stališča učiteljev/-ic o domačih nalogah pri angleščini v 4. in 5. razredu osnovne šole
  11. Urša Benedičič: Razvijanje slušne spretnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika v 5. razredu osnovne šole
  12. Damjana Luzar: Stališča in zaznave učiteljev o didaktičnih igrah pri poučevanju angleščine v 2. triletju osnovne šole
  13. Petra Švajger: Pesmi pri pouku angleščine v prvem in drugem triletju slovenskih osnovnih šol
  14. Daniela Košalin: Stališča vzgojiteljev do učenja tujega jezika v vrtcu
  15. Nataša Stanišić: Stališča učiteljev angleščine v drugem triletju osnovne šole do ekstenzivnega branja
  16. Eva Stare: Uporaba slikanic z zavihki kot spodbuda pri učenju poimenovanja živali v angleškem jeziku v predšolskem obdobju
  17. Neja Grohar: Medgeneracijsko poučevanje angleščine kot tujega jezika: učenci prvega triletja osnovne šole in njihovi stari starši
  18. Lara Brajer: Odnos učencev petega razreda do angleške bralne značke
  19. Marjana Ražen: Uporaba interaktivne table in/ali tabličnega računalnika pri pouku angleščine v 1. triletju osnovne šole
  20. Ana Ilić: Stališča in izkušnje učiteljev o razvijanju medkulturne zavesti v učbenikih in pri pouku angleščine v drugem triletju osnovnih šol
  21. Anja Podpečan: Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole z uporabo pedagoškega pristopa Storyline
  22. Maša Blaško: Uporaba slovenščine pri poučevanju angleščine v drugem triletju osnovne šole
  23. Dunja Đurić: Povezanost med spremljanjem televizijskih programov v angleškem jeziku in slušnim razumevanjem učencev 5. razreda osnovne šole
  24. Patricija Žokalj: Stališča učiteljev do uporabe teorije učnih stilov pri pouku angleščine v 4. in 5. razredu osnovne šole
  25. Maša Cokan: Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v prvem razredu osnovne šole
  26. Katja Kern: Avtonomija učencev šestega razreda pri pouku angleščine
  27. Manja Pratnemer: Stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleščine v prvem triletju
  28. Urša Svetek: Analiza interaktivnih gradiv Explorers za poučevanje angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  29. Ema Šmid: Opisno ocenjevanje pri pouku angleščine v drugem razredu osnovne šole
  30. Ana Stošič: Uporaba slikanic Julie Donaldson kot spodbuda za aktivno usvajanje tujega jezika v prvem razredu osnovne šole
  31. Tanja Centa: Poučevanje angleščine od 3. do 6. razreda z metodo pripovedovanja zgodb pri slepih in slabovidnih učencih
  32. Anja Hudales: Poučevanje angleškega jezika v drugem razredu s pomočjo aktivizirajoče slikanice
  33. Mojca Jesenko: Glasovna metoda za opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku
  34. Manca Lipoglavšek: Analiza naravoslovnih vsebin astronomija, kroženje vode v naravi in vreme v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
  35. Maja Pušenjak: Poučevanje slovnice pri pouku angleščine v četrtem in petem razredu osnovne šole
  36. Jure Aljaž: Vpliv pesmi na učenje in pomnjenje besedišča pri učenju angleščine v prvem razredu osnovne šole
  37. Mateja Penko: Uporaba metode popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb pri poučevanju angleškega jezika v 1. razredu osnovne šole
  38. Ana Brelih: Analiza besedišča v učbenikih za poučevanje angleščine v 4. in 5. razredu osnovne šole
  39. Ada Movrin: Razvijanje besedišča v angleščini pri učencih prvega razreda osnovne šole
  40. Tina Kaluža: Stališča učencev 5. razreda osnovne šole do uporabe popularnih pesmi pri pouku angleščine
  41. Tadeja Tomlje: Anksioznost učencev pri pouku angleščine
  42. Ana Skalar: Neformalno učenje angleškega jezika v lokalnem okolju
  43. Mirjam Grahut: Kompetentnost učiteljev za poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole
  44. Anita Vidič: Motivacija za branje v angleščini kot tujem jeziku pri učencih 6. razreda
  45. Lara Pavlin: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleščine v 3. razredu v osnovnih šolah na Goriškem
  46. Sara Jurčič: Uporaba zgodb pri pouku angleščine na razredni stopnji za obravnavanje medkulturnosti
  47. Nastja Kurež: Uporaba učnih sredstev pri pouku angleščine v 3. razredu
  48. Nika Zrilić: Mnenje učencev 6. razreda o učiteljevi uporabi maternega jezika (slovenščine) pri pouku angleščine
  49. Lucija Ovniček: Analiza nalog za razvijanje pisnega sporočanja in sporazumevanja v delovnih zvezkih za poučevanje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
  50. Julija Kokalj: Izkušnje učiteljev angleščine v 3. razredu z začetnim opismenjevanjem v angleščini kot tujem jeziku
  51. Nina Trobec: Analiza možnosti uporabe rezultatov nacionalnega preverjanja znanja pri angleščini v 6. razredu za potrebe poučevanja
  52. Ingrid Križaj: Analiza glasbenih vsebin pesmi v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
  53. Eva Kern Nanut: Analiza kulturnih vsebin v učbenikih za poučevanje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
  54. Jelka Čadež: Sistematično opismenjevanje učencev 3. razreda v angleškem jeziku
  55. Katja Dičovski: Analiza stripov v učbenikih za angleščino za četrti in peti razred osnovne šole ter njihova uporaba pri pouku angleščine
  56. Lea Klobčar: Mnenja in stališča učiteljev o vključevanju pesmi v pouk angleščine v 1. VIO
  57. Nina Srejš: Analiza vsebinsko in jezikovno integriranih aktivnosti v učbenikih za učenje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
  58. Kaja Grčar: Razvijanje začetnega opismenjevanja v angleščini po načelih konvergentne pedagogike v prvem izobraževalnem obdobju
  59. Anamarija Škerjanc Štrus: Analiza pesmi v učbenikih za poučevanje angleščine v 4. razredu devetletne osnovne šole
  60. Jelena Majstorović: Pogled vzgojiteljic na odnos vrtčevskih otrok do učenja angleščine kot tujega jezika
  61. Marija Maša Kranjc: Uporaba igre vlog kot spodbuda za aktivno usvajanje besedišča pri zgodnjem učenju tujega jezika
  62. Manca Zorko: Raba slovarjev pri pouku angleščine v 2. triletju osnovne šole
  63. Monika Krečič: Uporaba risank pri poučevanju tujega jezika v prvem triletju osnovne šole
  64. Lara Ciperle: Primerjava poučevanja angleščine na daljavo med 1. in 2. valom epidemije covid-19 v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  65. Lara Konečny Kovač: Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  66. Tajda Turnšek: Stališča in izkušnje učiteljev o rabi igre vlog pri pouku angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  67. Tjaša Jelovčan: Bralno razumevanje angleških besedil med slovenskimi petošolci
  68. Alma Bešić: Poučevanje angleščine na daljavo v 4. in 5. razredu OŠ v obdobju prvega vala epidemije COVID-19 v Sloveniji
  69. Jerca Žvanut: Primerjava učenja angleščine z metodo gibalnih iger v osnovni in plesni šoli
  70. Ana Pirnat: Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
  71. Rebeka Zupan: Pristopi učiteljev k izvajanju angleške bralne značke od prvega do petega razreda
  72. Nika Mali: Uporaba pristopa Storyline v 4. razredu osnovne šole
  73. Maruša Schenk: Učenje in poučevanje nemščine kot tujega jezika v drugem triletju osnovne šole
  74. Eva Stare: Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v tretjem razredu osnovne šole po metodi CLIL
  75. Zala Šuštaršič: Opismenjevanje na mednarodni šoli v Sloveniji in na Nizozemskem
  76. Gaja Špes: Ozaveščanje učencev v 3. razredu o gibalno oviranih otrocih z uporabo slikanic pri pouku angleščine
  77. Eva Vodovnčnik: Stališča učencev do učbenikov za pouk angleščine v 5. razredu osnovne šole

Diplomska dela (23)

  1. Eva Jesenovec: Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo kamišibaja
  2. Dunja Bregar: Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika
  3. Marjeta Lavrinšek: Vsebinsko in jezikovno celostno učenje angleščine v prvem obdobju osnovne šole
  4. Sanja Hribar: Uporaba slikanic pri poučevanju angleščine v 1. in 2. triletju osnovne šole
  5. Nina Bevec: Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju
  6. Dora Hočevar Jelovčan: Stališča staršev in učencev do poučevanja in učenja tujega jezika v prvem razredu OŠ
  7. Anja Reya: Poučevanje angleščine v predšolskem obdobju
  8. Manca Trošt: Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
  9. Aida Talić: Poučevanje angleščine v vrtcu z didaktično uporabo IKT
  10. Katarina Kilibarda: Poučevanje angleščine v osnovni šoli
  11. Katja Žakelj: Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju preko gibalnih dejavnosti
  12. Manca Kladnik: Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
  13. Barbara Masnik: Uporaba teorije mnogoterih inteligentnosti pri učenju in poučevanju angleščine v 5. razredu osnovne šole
  14. Aleksandra Petrović: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje angleškega jezika v drugem razredu osnovne šole
  15. Tina Breščak: Uporaba slikanic Hervéja Tulleta kot spodbuda pri učenju barv v angleškem jeziku na predšolski stopnji
  16. Urša Grošelj: Vloga gibalnih iger pri učenju tujega jezika v vrtcu
  17. Nina Špruk: Učenje in poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli v EU
  18. Neža Šipelj: Učenje angleščine s pomočjo glasbenih dejavnosti na predšolski stopnji
  19. Katja Bunderšek: Izkušnje in stališča učiteljev o uporabi zgodb pri poučevanju angleščine v prvem triletju osnovne šole
  20. Klavdija Jerovšek: Uporaba metode popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb za učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju
  21. Irena Vadeevaloo: Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo lutke
  22. Jožefa Rogelj: Razvijanje besedišča z integriranim učenjem angleškega jezika v predšolskem obdobju
  23. Anja Kuhar: Raba maternega in tujega jezika pri poučevanju angleščine v predšolskem obdobju

Druga dela (10)

  1. Mateja Dagarin Fojkar, Janez Skela, Pija Kovač: A study of the use of narratives in teaching English as a foreign language to young learners
  2. Mihaela Brumen, Mateja Dagarin Fojkar: Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
  3. Saša Jazbec, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar, Katica Pevec Semec, Neva Šečerov, Mihaela Brumen, Natalija Ulčnik: Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
  4. Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic: Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
  5. Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic: Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
  6. Mihaela Brumen, Mateja Dagarin Fojkar: Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
  7. Saša Jazbec, Mateja Dagarin Fojkar: Zgodnje učenje tujih jezikov (angleščine, nemščine, francoščine in italijanščine) z vidika analize opazovanja pouka in portfoliev učiteljev
  8. Tina Matić, Tina Rozmanič, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar: Z jeziki do spoštovanja različnosti, koristi za možgane in zagotavljanja miru: Zaključna konferenca projekta Jeziki štejejo 2022: zbornik povzetkov: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in preko spleta, Zoom (hibridna konferenca); 26.-27. september 2022
  9. Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik: Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete
  10. Ivana Cindrić, Ivana Milković, Tina Rozmanič, Mateja Dagarin Fojkar: Priče i pripovijedanje u ranom učenju engleskoga jezika