Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Nora Nimani Musa:
Povezanost med zunajšolsko slušno izpostavljenostjo angleščini in razvojem spretnosti slušnega razumevanja ter usvajanjem besedišča pri učencih 9. razreda
Lisjeta Thaqi Jashari:
Diferenciacija pouka pri razvijanju pisne spretnosti učencev angleščine kot tujega jezika v 7. razredu
Magistrska dela (77)
Natalija Bardić Velov:
Uporaba spletne učilnice pri poučevanju angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Natalija Pernuš:
Povezanost med gibalnimi dejavnostmi in znanjem angleščine pri učencih drugega razreda osnovne šole
Ana Gorenc:
Izvenšolsko okolje kot pomemben dejavnik znanja angleškega jezika
Katarina Mavrič:
Stališča učencev do učenja angleščine kot tujega jezika v 2. razredu osnovne šole
Maša Oplotnik:
Zaznave osem- do desetletnih učencev angleščine o nalogah višjih taksonomskih ravni pri pouku vsebinsko in jezikovno integriranega učenja
Suzana Voštić:
Kombinirani pouk angleščine v prvem triletju osnovne šole
Martin Draksler:
Razvijanje medkulturne zavesti preko spoznavanja britanske, ameriške in indijske kulture v petem razredu osnovne šole
Anuša Stare:
Dramski pouk pri pouku angleščine v četrtem razredu osnovne šole
Darja Bertoncelj:
Odnos učencev do učenja angleščine kot tujega jezika v 5. in 6. razredu osnovne šole
Nika Drimel:
Izkušnje in stališča učiteljev/-ic o domačih nalogah pri angleščini v 4. in 5. razredu osnovne šole
Urša Benedičič:
Razvijanje slušne spretnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika v 5. razredu osnovne šole
Damjana Luzar:
Stališča in zaznave učiteljev o didaktičnih igrah pri poučevanju angleščine v 2. triletju osnovne šole
Petra Švajger:
Pesmi pri pouku angleščine v prvem in drugem triletju slovenskih osnovnih šol
Daniela Košalin:
Stališča vzgojiteljev do učenja tujega jezika v vrtcu
Nataša Stanišić:
Stališča učiteljev angleščine v drugem triletju osnovne šole do ekstenzivnega branja
Eva Stare:
Uporaba slikanic z zavihki kot spodbuda pri učenju poimenovanja živali v angleškem jeziku v predšolskem obdobju
Neja Grohar:
Medgeneracijsko poučevanje angleščine kot tujega jezika: učenci prvega triletja osnovne šole in njihovi stari starši
Lara Brajer:
Odnos učencev petega razreda do angleške bralne značke
Marjana Ražen:
Uporaba interaktivne table in/ali tabličnega računalnika pri pouku angleščine v 1. triletju osnovne šole
Ana Ilić:
Stališča in izkušnje učiteljev o razvijanju medkulturne zavesti v učbenikih in pri pouku angleščine v drugem triletju osnovnih šol
Anja Podpečan:
Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole z uporabo pedagoškega pristopa Storyline
Maša Blaško:
Uporaba slovenščine pri poučevanju angleščine v drugem triletju osnovne šole
Dunja Đurić:
Povezanost med spremljanjem televizijskih programov v angleškem jeziku in slušnim razumevanjem učencev 5. razreda osnovne šole
Patricija Žokalj:
Stališča učiteljev do uporabe teorije učnih stilov pri pouku angleščine v 4. in 5. razredu osnovne šole
Maša Cokan:
Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v prvem razredu osnovne šole
Katja Kern:
Avtonomija učencev šestega razreda pri pouku angleščine
Manja Pratnemer:
Stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleščine v prvem triletju
Urša Svetek:
Analiza interaktivnih gradiv Explorers za poučevanje angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Ema Šmid:
Opisno ocenjevanje pri pouku angleščine v drugem razredu osnovne šole
Ana Stošič:
Uporaba slikanic Julie Donaldson kot spodbuda za aktivno usvajanje tujega jezika v prvem razredu osnovne šole
Tanja Centa:
Poučevanje angleščine od 3. do 6. razreda z metodo pripovedovanja zgodb pri slepih in slabovidnih učencih
Anja Hudales:
Poučevanje angleškega jezika v drugem razredu s pomočjo aktivizirajoče slikanice
Mojca Jesenko:
Glasovna metoda za opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku
Manca Lipoglavšek:
Analiza naravoslovnih vsebin astronomija, kroženje vode v naravi in vreme v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
Maja Pušenjak:
Poučevanje slovnice pri pouku angleščine v četrtem in petem razredu osnovne šole
Jure Aljaž:
Vpliv pesmi na učenje in pomnjenje besedišča pri učenju angleščine v prvem razredu osnovne šole
Mateja Penko:
Uporaba metode popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb pri poučevanju angleškega jezika v 1. razredu osnovne šole
Ana Brelih:
Analiza besedišča v učbenikih za poučevanje angleščine v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ada Movrin:
Razvijanje besedišča v angleščini pri učencih prvega razreda osnovne šole
Tina Kaluža:
Stališča učencev 5. razreda osnovne šole do uporabe popularnih pesmi pri pouku angleščine
Tadeja Tomlje:
Anksioznost učencev pri pouku angleščine
Ana Skalar:
Neformalno učenje angleškega jezika v lokalnem okolju
Mirjam Grahut:
Kompetentnost učiteljev za poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole
Anita Vidič:
Motivacija za branje v angleščini kot tujem jeziku pri učencih 6. razreda
Lara Pavlin:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleščine v 3. razredu v osnovnih šolah na Goriškem
Sara Jurčič:
Uporaba zgodb pri pouku angleščine na razredni stopnji za obravnavanje medkulturnosti
Nastja Kurež:
Uporaba učnih sredstev pri pouku angleščine v 3. razredu
Nika Zrilić:
Mnenje učencev 6. razreda o učiteljevi uporabi maternega jezika (slovenščine) pri pouku angleščine
Lucija Ovniček:
Analiza nalog za razvijanje pisnega sporočanja in sporazumevanja v delovnih zvezkih za poučevanje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
Julija Kokalj:
Izkušnje učiteljev angleščine v 3. razredu z začetnim opismenjevanjem v angleščini kot tujem jeziku
Nina Trobec:
Analiza možnosti uporabe rezultatov nacionalnega preverjanja znanja pri angleščini v 6. razredu za potrebe poučevanja
Ingrid Križaj:
Analiza glasbenih vsebin pesmi v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
Eva Kern Nanut:
Analiza kulturnih vsebin v učbenikih za poučevanje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
Jelka Čadež:
Sistematično opismenjevanje učencev 3. razreda v angleškem jeziku
Katja Dičovski:
Analiza stripov v učbenikih za angleščino za četrti in peti razred osnovne šole ter njihova uporaba pri pouku angleščine
Lea Klobčar:
Mnenja in stališča učiteljev o vključevanju pesmi v pouk angleščine v 1. VIO
Nina Srejš:
Analiza vsebinsko in jezikovno integriranih aktivnosti v učbenikih za učenje angleščine kot tujega jezika v 4. in 5. razredu osnovne šole
Kaja Grčar:
Razvijanje začetnega opismenjevanja v angleščini po načelih konvergentne pedagogike v prvem izobraževalnem obdobju
Anamarija Škerjanc Štrus:
Analiza pesmi v učbenikih za poučevanje angleščine v 4. razredu devetletne osnovne šole
Jelena Majstorović:
Pogled vzgojiteljic na odnos vrtčevskih otrok do učenja angleščine kot tujega jezika
Marija Maša Kranjc:
Uporaba igre vlog kot spodbuda za aktivno usvajanje besedišča pri zgodnjem učenju tujega jezika
Manca Zorko:
Raba slovarjev pri pouku angleščine v 2. triletju osnovne šole
Monika Krečič:
Uporaba risank pri poučevanju tujega jezika v prvem triletju osnovne šole
Lara Ciperle:
Primerjava poučevanja angleščine na daljavo med 1. in 2. valom epidemije covid-19 v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lara Konečny Kovač:
Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tajda Turnšek:
Stališča in izkušnje učiteljev o rabi igre vlog pri pouku angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Tjaša Jelovčan:
Bralno razumevanje angleških besedil med slovenskimi petošolci
Alma Bešić:
Poučevanje angleščine na daljavo v 4. in 5. razredu OŠ v obdobju prvega vala epidemije COVID-19 v Sloveniji
Jerca Žvanut:
Primerjava učenja angleščine z metodo gibalnih iger v osnovni in plesni šoli
Ana Pirnat:
Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
Rebeka Zupan:
Pristopi učiteljev k izvajanju angleške bralne značke od prvega do petega razreda
Nika Mali:
Uporaba pristopa Storyline v 4. razredu osnovne šole
Maruša Schenk:
Učenje in poučevanje nemščine kot tujega jezika v drugem triletju osnovne šole
Eva Stare:
Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v tretjem razredu osnovne šole po metodi CLIL
Zala Šuštaršič:
Opismenjevanje na mednarodni šoli v Sloveniji in na Nizozemskem
Gaja Špes:
Ozaveščanje učencev v 3. razredu o gibalno oviranih otrocih z uporabo slikanic pri pouku angleščine
Eva Vodovnčnik:
Stališča učencev do učbenikov za pouk angleščine v 5. razredu osnovne šole
Diplomska dela (23)
Eva Jesenovec:
Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo kamišibaja
Dunja Bregar:
Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika
Marjeta Lavrinšek:
Vsebinsko in jezikovno celostno učenje angleščine v prvem obdobju osnovne šole
Sanja Hribar:
Uporaba slikanic pri poučevanju angleščine v 1. in 2. triletju osnovne šole
Nina Bevec:
Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju
Dora Hočevar Jelovčan:
Stališča staršev in učencev do poučevanja in učenja tujega jezika v prvem razredu OŠ
Anja Reya:
Poučevanje angleščine v predšolskem obdobju
Manca Trošt:
Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
Aida Talić:
Poučevanje angleščine v vrtcu z didaktično uporabo IKT
Katarina Kilibarda:
Poučevanje angleščine v osnovni šoli
Katja Žakelj:
Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju preko gibalnih dejavnosti
Manca Kladnik:
Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
Barbara Masnik:
Uporaba teorije mnogoterih inteligentnosti pri učenju in poučevanju angleščine v 5. razredu osnovne šole
Aleksandra Petrović:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje angleškega jezika v drugem razredu osnovne šole
Tina Breščak:
Uporaba slikanic Hervéja Tulleta kot spodbuda pri učenju barv v angleškem jeziku na predšolski stopnji
Urša Grošelj:
Vloga gibalnih iger pri učenju tujega jezika v vrtcu
Nina Špruk:
Učenje in poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli v EU
Neža Šipelj:
Učenje angleščine s pomočjo glasbenih dejavnosti na predšolski stopnji
Katja Bunderšek:
Izkušnje in stališča učiteljev o uporabi zgodb pri poučevanju angleščine v prvem triletju osnovne šole
Klavdija Jerovšek:
Uporaba metode popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb za učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju
Irena Vadeevaloo:
Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo lutke
Jožefa Rogelj:
Razvijanje besedišča z integriranim učenjem angleškega jezika v predšolskem obdobju
Anja Kuhar:
Raba maternega in tujega jezika pri poučevanju angleščine v predšolskem obdobju
Druga dela (10)
Mateja Dagarin Fojkar, Janez Skela, Pija Kovač:
A study of the use of narratives in teaching English as a foreign language to young learners
Mihaela Brumen, Mateja Dagarin Fojkar:
Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
Saša Jazbec, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar, Katica Pevec Semec, Neva Šečerov, Mihaela Brumen, Natalija Ulčnik:
Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic:
Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic:
Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
Mihaela Brumen, Mateja Dagarin Fojkar:
Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
Saša Jazbec, Mateja Dagarin Fojkar:
Zgodnje učenje tujih jezikov (angleščine, nemščine, francoščine in italijanščine) z vidika analize opazovanja pouka in portfoliev učiteljev
Tina Matić, Tina Rozmanič, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar:
Z jeziki do spoštovanja različnosti, koristi za možgane in zagotavljanja miru: Zaključna konferenca projekta Jeziki štejejo 2022: zbornik povzetkov: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in preko spleta, Zoom (hibridna konferenca); 26.-27. september 2022
Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik:
Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete
Ivana Cindrić, Ivana Milković, Tina Rozmanič, Mateja Dagarin Fojkar:
Priče i pripovijedanje u ranom učenju engleskoga jezika