Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Vesna Geršak: Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli
  2. Katja Bucik: Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju

Magistrska dela (22)

  1. Karmen Gregorič: Odzivi petošolcev na ustvarjalni gib pri pouku
  2. Emanuela La Cognata: Poučevanje o dinarskokraški pokrajini z ustvarjalnim gibom v 5. razredu osnovne šole
  3. Špela Fras: Stališča in izkušnje pedagoških delavcev o ustvarjalnem gibu pri delu z otroki z motnjo v duševnem razvoju
  4. Teja Sulejmanovič: Prednosti, slabosti, priložnosti in ovire pri učenju in poučevanju z ustvarjalnim gibom na daljavo
  5. Tjaša Janežič: Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  6. Ana Jurca: Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
  7. Romana Šarec: Izražanje čustev pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  8. Urška Jerovšek: Značilnosti mišljenja pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  9. Anja Čibej: Poučevanje in učenje vsebin predmeta naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole z ustvarjalnim gibom
  10. Maja Lenarčič: Ustvarjalni gib in razvoj socialnih veščin v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
  11. Tina Giber: Primerjava tradicionalnega učenja, kinestetičnega učenja in učenja na daljavo z uporabo psihofiziologije
  12. Sara Tomažin: Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  13. Nuša Jurjevič: Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
  14. Tanja Kovjenić, Ana Kveder: Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
  15. Brina Zoran: Spletna platforma Zlata paličica kot vzorčno spletno okolje za področja kulturno-umetnostne vzgoje
  16. Maja Tušar: Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
  17. Nina Šutić: Primerjava poznavanja in uporabe ustvarjalnega giba med učitelji razrednega pouka v Sloveniji in Švici
  18. Ula Svetina: Učenje vsebin spoznavanja okolja preko ustvarjalnega giba v 1. razredu osnovne šole
  19. Kleo Marinič-Žunič: Balet kot vsebina interesne dejavnosti ples na razredni stopnji v osnovni šoli
  20. Katjuša Krupenko: Ustvarjalni gib v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  21. Tinkara Zaletel: Vključevanje elementov ustvarjalnega giba pri poučevanju svetlobe pri predmetu Spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole
  22. Nelli Hrovat: Spodbujanje socialne povezanosti učencev z uporabo ustvarjalnega giba pri pouku

Diplomska dela (62)

  1. Nika Buček: Vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja
  2. Damjana Lončar: Poučevanje skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole
  3. Katja Pirnat: Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin
  4. Anja Ržišnik: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
  5. Nina Štor: Ples pri športni vzgoji v 2. razredu
  6. Tamara Božič: Poučevanje skozi ustvarjalni gib v tretjem razredu osnovne šole
  7. Maja Jagodic: Ustvarjalni gib pri pouku geometrije
  8. Kristina Živic: Ustvarjalni gib kot interesna dejavnost v prvem in drugem razredu osnovne šole
  9. Martina Prosenik: Reševanje konfliktov s plesno dramatizacijo v 5. razredu osnovne šole
  10. Manca Bokal: Usvajanje učne vsebine pri urah likovne vzgoje z ustvarjalnim gibom
  11. Saša Trontelj: Stres in sprostitvene tehnike v prvem triletju osnovne šole
  12. Tjaša Pajek: Vpliv plesnega izražanja na medosebne odnose
  13. Anja Valerija Jalšovec: Ustvarjalni gib v 5. razredu
  14. Apolonija Papler: Spoznavanje naravoslovne teme s pomočjo plesa
  15. Staša Berkopec: Učenje športnega plesa preko ustvarjalnega giba
  16. Branka Podraščić: Odzivnost predšolskih otrok na ustvarjalni gib in družabni ples
  17. Urška Vahtarič: Raziskovanje čutil skozi ples v prvem starostnem obdobju
  18. Tinkara Šmid: Medpodročno povezovanje plesne umetnosti v vrtcu
  19. Mojca Klopčič: Ples v prvem starostnem obdobju
  20. Natalija Pek: Vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence
  21. Marijana Jerković: Uporaba Tibetančkov za otroke v osnovni šoli
  22. Katarina Preksavec: Ples v predšolskem obdobju
  23. Leja Goručan: Pravljična joga
  24. Eva Pleško: Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
  25. Monika Perhoč: Zgodnje seznanjanje z drugo kulturo s pomočjo plesa
  26. Žana Benedičič: Doživljanje vodene vizualizacije in priprava na plesno izražanje
  27. Teja Vodušek: Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
  28. Lea Kosmač: Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti
  29. Karin van Bakel: Otroško ljudsko izročilo skozi ustvarjalni gib pri najmlajših otrocih v vrtcu
  30. Anita Peklaj: Načrtovanje plesnih dejavnosti predšolskih otrok v osrednjeslovenski regiji
  31. Urška Sedevčič: Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
  32. Petja Kolegar: Gibalno-rajalne igre nekoč in njihova uporaba danes v vrtcu
  33. Maja Zabukovec: Joga in njen vpliv na vedenje otrok
  34. Sanda Kandrič: Povezovanje kurikularnih vsebin skozi umetnost v prvem starostnem obdobju
  35. Mateja Tratnik: Plesne spodbude z nestrukturiranim materialom pri otrocih, starih 3-4 let
  36. Katja Janežič: Plesna dramatizacija pravljice Rumeno čudo
  37. Pina Kavka: Kako vpeljati elemente akrojoge v predšolsko obdobje?
  38. Kaja Ljubi: Ustvarjalni gib v 1. starostnem obdobju
  39. Janja Avsenik: Ustvarjanje z gibom v predšolskem obdobju
  40. Zvezdana Peternel Amon: Sprostitvene dejavnosti v vrtcu
  41. Špela Škerbec: Prek čutil do ustvarjalnega giba v gozdu
  42. Marija Slevc: Plesne dejavnosti in dinamika v skupini predšolskih otrok
  43. Julija Kozorog: Doživljanje pomladi ob plesu
  44. Neža Šubic: Gibalne zgodbe kot spodbuda za gibalno-plesno ustvarjanje predšolskih otrok
  45. Sabina Osolin: Vpliv joge in masaž na učence pri učenju matematike
  46. Nastasia Končina: Osmišljanje študijske izmenjave z vključevanjem pridobljenih izkušenj v predmetnik tretjega razreda osnovne šole
  47. Mateja Mlakar: Povezovanje likovne umetnosti in plesa preko risanja s svetlobo
  48. Anja Strmšnik: Spodbujanje pozitivnih socialnih interakcij s plesno-gibalnimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
  49. Ana Slabe: Integracija ustvarjalnega giba v 3. razredu osnovne šole
  50. Eva Brajer: Narava kot spodbuda za ples – integracija ustvarjalnega giba v prvo starostno obdobje
  51. Nika Lakič: Utrjevanje učne snovi s pomočjo ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalnem procesu podaljšanega bivanja
  52. Tjaša Vadnau: Odpadni nestrukturiran material kot spodbuda za ustvarjalni gib
  53. Natalija Špehonja: Razlike v načrtovanju plesnih dejavnosti v urbanem in ruralnem okolju
  54. Nika Spruk: Razvijanje prostora kot element plesa pri otrocih, starih 1-2 let
  55. Katja Leben: Spoznavanje pojma hiša skozi ustvarjalni gib v starostni skupini 4-5 let
  56. Janja Dovč: Plesne dejavnosti v vrtcu
  57. Sandra Pucelj: Tehnike sproščanja kot način spoprijemanja s stresom pri vzgojiteljih predšolskih otrok
  58. Andreja Kuhar: Plesno-gibalne zgodbe na temo pomlad
  59. Dominik Maričič: Spoznavanje ožjega in širšega družbenega okolja skozi ples v 1. starostnem obdobju
  60. Jasmina Recek: Pomlad v plesu in vodeni vizualizaciji
  61. Karmen Kržič: Folklorna dejavnost v predšolskem obdobju
  62. Ana Rotovnik: Spodbujanje plesne ustvarjalnosti otrok v vrtcu z uporabo nestrukturiranih materialov in plesnih zgodb

Druga dela (14)

  1. Vesna Geršak: For the first time at a daCi conference
  2. Vesna Geršak: Creative movement - an opportunity for affective education
  3. Vesna Geršak, Vid Lenard: Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu
  4. Vesna Geršak: Pomen poučevanja in učenja s plesno-gibalnimi dejavnostmi v vrtcu in osnovni šoli
  5. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  6. Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol: Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
  7. Adis Čović, Vesna Geršak: Ples kot ustvarjalni proces in medpodročno povezovanje: analiza stanja v slovenskih vrtcih
  8. Matija Dragoš, Vesna Geršak: Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia
  9. Vesna Geršak: Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
  10. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Music, dancing and puppets in child's play
  11. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk
  12. Vesna Geršak: Utelešenost in čuječnost - kaj imata skupnega tako pri učencih kot pri učiteljih?
  13. Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih: Razstava projekta Gib in njegova sled
  14. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja