Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Vesna Geršak: Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli

Magistrska dela (20)

  1. Karmen Gregorič: Odzivi petošolcev na ustvarjalni gib pri pouku
  2. Špela Fras: Stališča in izkušnje pedagoških delavcev o ustvarjalnem gibu pri delu z otroki z motnjo v duševnem razvoju
  3. Teja Sulejmanovič: Prednosti, slabosti, priložnosti in ovire pri učenju in poučevanju z ustvarjalnim gibom na daljavo
  4. Tjaša Janežič: Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  5. Ana Jurca: Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
  6. Romana Šarec: Izražanje čustev pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  7. Urška Jerovšek: Značilnosti mišljenja pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  8. Anja Čibej: Poučevanje in učenje vsebin predmeta naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole z ustvarjalnim gibom
  9. Maja Lenarčič: Ustvarjalni gib in razvoj socialnih veščin v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
  10. Tina Giber: Primerjava tradicionalnega učenja, kinestetičnega učenja in učenja na daljavo z uporabo psihofiziologije
  11. Sara Tomažin: Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
  12. Nuša Jurjevič: Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
  13. Tanja Kovjenić, Ana Kveder: Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
  14. Brina Zoran: Spletna platforma Zlata paličica kot vzorčno spletno okolje za področja kulturno-umetnostne vzgoje
  15. Maja Tušar: Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
  16. Nina Šutić: Primerjava poznavanja in uporabe ustvarjalnega giba med učitelji razrednega pouka v Sloveniji in Švici
  17. Ula Svetina: Učenje vsebin spoznavanja okolja preko ustvarjalnega giba v 1. razredu osnovne šole
  18. Kleo Marinič-Žunič: Balet kot vsebina interesne dejavnosti ples na razredni stopnji v osnovni šoli
  19. Katjuša Krupenko: Ustvarjalni gib v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  20. Tinkara Zaletel: Vključevanje elementov ustvarjalnega giba pri poučevanju svetlobe pri predmetu Spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole

Diplomska dela (61)

  1. Nika Buček: Vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja
  2. Damjana Lončar: Poučevanje skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole
  3. Katja Pirnat: Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin
  4. Anja Ržišnik: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
  5. Nina Štor: Ples pri športni vzgoji v 2. razredu
  6. Tamara Božič: Poučevanje skozi ustvarjalni gib v tretjem razredu osnovne šole
  7. Maja Jagodic: Ustvarjalni gib pri pouku geometrije
  8. Kristina Živic: Ustvarjalni gib kot interesna dejavnost v prvem in drugem razredu osnovne šole
  9. Martina Prosenik: Reševanje konfliktov s plesno dramatizacijo v 5. razredu osnovne šole
  10. Manca Bokal: Usvajanje učne vsebine pri urah likovne vzgoje z ustvarjalnim gibom
  11. Saša Trontelj: Stres in sprostitvene tehnike v prvem triletju osnovne šole
  12. Tjaša Pajek: Vpliv plesnega izražanja na medosebne odnose
  13. Anja Valerija Jalšovec: Ustvarjalni gib v 5. razredu
  14. Apolonija Papler: Spoznavanje naravoslovne teme s pomočjo plesa
  15. Staša Berkopec: Učenje športnega plesa preko ustvarjalnega giba
  16. Urška Vahtarič: Raziskovanje čutil skozi ples v prvem starostnem obdobju
  17. Tinkara Šmid: Medpodročno povezovanje plesne umetnosti v vrtcu
  18. Mojca Klopčič: Ples v prvem starostnem obdobju
  19. Natalija Pek: Vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence
  20. Marijana Jerković: Uporaba Tibetančkov za otroke v osnovni šoli
  21. Katarina Preksavec: Ples v predšolskem obdobju
  22. Leja Goručan: Pravljična joga
  23. Eva Pleško: Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
  24. Monika Perhoč: Zgodnje seznanjanje z drugo kulturo s pomočjo plesa
  25. Žana Benedičič: Doživljanje vodene vizualizacije in priprava na plesno izražanje
  26. Teja Vodušek: Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
  27. Lea Kosmač: Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti
  28. Karin van Bakel: Otroško ljudsko izročilo skozi ustvarjalni gib pri najmlajših otrocih v vrtcu
  29. Anita Peklaj: Načrtovanje plesnih dejavnosti predšolskih otrok v osrednjeslovenski regiji
  30. Urška Sedevčič: Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
  31. Petja Kolegar: Gibalno-rajalne igre nekoč in njihova uporaba danes v vrtcu
  32. Maja Zabukovec: Joga in njen vpliv na vedenje otrok
  33. Sanda Kandrič: Povezovanje kurikularnih vsebin skozi umetnost v prvem starostnem obdobju
  34. Mateja Tratnik: Plesne spodbude z nestrukturiranim materialom pri otrocih, starih 3-4 let
  35. Katja Janežič: Plesna dramatizacija pravljice Rumeno čudo
  36. Pina Kavka: Kako vpeljati elemente akrojoge v predšolsko obdobje?
  37. Kaja Ljubi: Ustvarjalni gib v 1. starostnem obdobju
  38. Janja Avsenik: Ustvarjanje z gibom v predšolskem obdobju
  39. Zvezdana Peternel Amon: Sprostitvene dejavnosti v vrtcu
  40. Špela Škerbec: Prek čutil do ustvarjalnega giba v gozdu
  41. Marija Slevc: Plesne dejavnosti in dinamika v skupini predšolskih otrok
  42. Julija Kozorog: Doživljanje pomladi ob plesu
  43. Neža Šubic: Gibalne zgodbe kot spodbuda za gibalno-plesno ustvarjanje predšolskih otrok
  44. Sabina Osolin: Vpliv joge in masaž na učence pri učenju matematike
  45. Nastasia Končina: Osmišljanje študijske izmenjave z vključevanjem pridobljenih izkušenj v predmetnik tretjega razreda osnovne šole
  46. Mateja Mlakar: Povezovanje likovne umetnosti in plesa preko risanja s svetlobo
  47. Anja Strmšnik: Spodbujanje pozitivnih socialnih interakcij s plesno-gibalnimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
  48. Ana Slabe: Integracija ustvarjalnega giba v 3. razredu osnovne šole
  49. Eva Brajer: Narava kot spodbuda za ples – integracija ustvarjalnega giba v prvo starostno obdobje
  50. Nika Lakič: Utrjevanje učne snovi s pomočjo ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalnem procesu podaljšanega bivanja
  51. Tjaša Vadnau: Odpadni nestrukturiran material kot spodbuda za ustvarjalni gib
  52. Natalija Špehonja: Razlike v načrtovanju plesnih dejavnosti v urbanem in ruralnem okolju
  53. Nika Spruk: Razvijanje prostora kot element plesa pri otrocih, starih 1-2 let
  54. Katja Leben: Spoznavanje pojma hiša skozi ustvarjalni gib v starostni skupini 4-5 let
  55. Janja Dovč: Plesne dejavnosti v vrtcu
  56. Sandra Pucelj: Tehnike sproščanja kot način spoprijemanja s stresom pri vzgojiteljih predšolskih otrok
  57. Andreja Kuhar: Plesno-gibalne zgodbe na temo pomlad
  58. Dominik Maričič: Spoznavanje ožjega in širšega družbenega okolja skozi ples v 1. starostnem obdobju
  59. Jasmina Recek: Pomlad v plesu in vodeni vizualizaciji
  60. Karmen Kržič: Folklorna dejavnost v predšolskem obdobju
  61. Ana Rotovnik: Spodbujanje plesne ustvarjalnosti otrok v vrtcu z uporabo nestrukturiranih materialov in plesnih zgodb

Druga dela (17)

  1. Vesna Geršak: Celostna metoda poučevanja in učenja
  2. Vesna Geršak: Creative movement - an opportunity for affective education
  3. Vesna Geršak: For the first time at a daCi conference
  4. Vesna Geršak: Creative movement - an opportunity for affective education
  5. Vesna Geršak, Vid Lenard: Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu
  6. Vesna Geršak: Pomen poučevanja in učenja s plesno-gibalnimi dejavnostmi v vrtcu in osnovni šoli
  7. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  8. Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol: Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
  9. Adis Čović, Vesna Geršak: Ples kot ustvarjalni proces in medpodročno povezovanje: analiza stanja v slovenskih vrtcih
  10. Matija Dragoš, Vesna Geršak: Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia
  11. Vesna Geršak: Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
  12. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Music, dancing and puppets in child's play
  13. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk
  14. Vesna Geršak: Utelešenost in čuječnost - kaj imata skupnega tako pri učencih kot pri učiteljih?
  15. Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih: Razstava projekta Gib in njegova sled
  16. Helena Korošec, Vesna Geršak: Art in education - the opportunity for emotional well-being and creativity
  17. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja