Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Katarina Grom:
Razvijanje pismenosti po modelu vertikalnega opismenjevanja
Kaja Lenič:
Vzgojni stili in bralna pismenost učencev ob koncu tretjega razreda osnovne šole
Leonida Novak:
Spodbujanje razvoja bralne kompetence na literarnem področju v prvem triletju
Magistrska dela (75)
Marjana Strgar:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
Špela Bavdek Udovč:
Pravljični projekt v 4. razredu
Anja Buh:
Povezovanje književnega pouka in glasbe v osnovnih in srednjih šolah
Gašper Dolenc:
Memi kot didaktično sredstvo pri obravnavi nonsensne poezije
Klavdija Kovačič:
Bralno spremljanje učencev s pomočjo terapevtskega psa
Valentina Vrhunc:
Ustvarjanje gledališke predstave v tretjem razredu osnovne šole s prilagojenim programom
Andrejka Štimpfel:
Didaktični pristop pri pouku književnosti za učenca priseljenca v tretjem razredu osnovne šole
Urška Romih:
Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
Ines Završnik:
Bralne učne strategije pri pouku književnosti v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
Katarina Grom:
Uvajanje Cankarjevega tekmovanja v prvi razred osnovne šole
Sabina Bradeško:
Vpliv družinske pismenosti na bralno pismenost in bralno motivacijo petošolcev
Lea Močnik:
Vpliv interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 4. razreda
Tjaša Mihelič:
Vpliv družinskega branja pravljic na bralno pismenost otrok
Renata Himelrajh:
Pravljica kot sredstvo razreševanja konfliktov identitete v osnovni šoli
Martina Mauhar:
Doživljanje Pavčkove pripovedne pesmi pred vstopom v prvi razred osnovne šole
Maja Mivšek:
Učinkovitost konstruktivističnega modela opismenjevanja
Mojca Pažon:
Projekt ohranjanja ljudskih pripovedi
Katja Farkaš:
Razvijanje ustvarjalnosti pri književnosti v 2. razredu osnovne šole
Klavdija Turk Suka:
Spodbujanje bralne pismenosti pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Alenka Lukaček:
Klasična pravljica v prvem triletju osnovne šole in družinska pismenost
Helena Ogrin:
Tema otrok s posebnimi potrebami v seriji del Ljubezni je dovolj za vse pisateljice Helene Kraljič
Ana Eržen:
Vpliv večkratnega branja slikanice brez besedila na pripovedovanje zgodbe
Katja Gašperič:
Z didaktično igro razvijajmo predopismenjevalne zmožnosti
Naja Savarin:
Obravnava slovstvene folklore v četrtem razredu osnovne šole v Obalno-Kraški regiji
Karmen Cimermančič:
Nadarjeni učenci in poustvarjalne dejavnosti pri pouku književnosti v 5. razredu osnovne šole
Jasmina Melavc:
Bralne navade podeželskih in mestnih otrok
Agnes Pajsar:
Branje Harryja Potterja in bralna pismenost devetošolcev
Ksenja Knez:
Obravnava pripovednih besedil s prilagoditvami za slepo petošolko
Maja Mesojedec:
Družabna igra in govorne zmožnosti prvošolcev
Katarina Črnugelj:
Stališča učiteljev do bralne pismenosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Vanja Vidmar:
Predopismenjevanje v Sloveniji in na Majorki
Katja Cegnar:
Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
Maja Petkovšek:
Razumevanje opisne ocene v 1. razredu osnovne šole pri slovenščini z vidika staršev
Ana Kočevar:
Odzivi bralcev na sporočilnost slikanice brez besedila
Rosana Šenk:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Barbara Hribar:
Razvijanje bralne zmožnosti pri domačem branju in bralni znački v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Sabina Bahorič:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Mia Nardin Žagar:
Tri generacije šolskih beril in tematik v prvem triletju osnovne šole
Manja Gradišar:
Stališča razrednih učiteljev prvega triletja osnovnih šol do vključevanje medkulturne vzgoje v pouk književnosti
Nives Malovrh:
Projekt radijska igra
Lea Zupančič:
Slikaniški projekt s Kozlovsko sodbo v Višnji Gori
Tonja Umnik:
Razvijanje večkulturnosti s pomočjo mladinske književnosti
Saša Čermelj:
Razumevanje metaforike pri učencih 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
Kaja Bratina:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
Ana-Marija Kolednik:
Primerjava novega slovenskega in hrvaškega učnega načrta za pouk književnosti
Anja Križaj:
Ljudsko izročilo in predopismenjevanje pri predšolskih otrocih
Nika Cotič:
Primerjava pouka slovenske književnosti v četrtem razredu slovenske osnovne šole in osnovne šole s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Nika Bedek:
Stališča študentov razrednega pouka do obravnave problemskih tem pri pouku književnosti
Katja Truden:
Interpretativno branje učencev
Mirjam Gazvoda:
Smrt v sodobni madinski književnosti
Ana Palovšnik:
Diferenciacija bralne značke v tretjem razredu osnovne šole
Maša Prelogar:
Primerjava doživljanja knjige in filma Matilda pri učencih 5. razreda
Petra Kožuh:
Interpretativno branje poezije pri angleščini
Andrej Bajželj:
Stališča učencev drugega razreda do problemskih tem ob izbranih besedilih Babette Cole
Laura Ambrožič:
Vloga živali v izbranih delih Frančka Rudolfa
Jana Golob:
Metoda dolgega branja književnih besedil v podaljšanem bivanju
Jasmina Tirović:
Mladi bralci pri tabornikih
Sara Kurbus:
Domače naloge pri pouku književnosti od prvega do petega razreda
Teja Cimperman:
Projektno učno delo z mladinsko pripovedjo Kekec
Tina Lesar:
Razvijanje družinskega branja s personaliziranimi knjigami iz zbirke Mali junaki
Vanja Grišin Šertelj:
Razredno gledališče in pravljica Sneguljčica
Vanja Novak:
Pregled sodobne in klasične slovenske slikanice
Neža Strenčan:
Mladinska dramatika v Slovenskem narodnem gledališču Drama Ljubljana nekdaj in danes
Tjaša Bajc:
Sprejemanje drugačnosti z branjem odlomkov mladinske povesti Čudo
Monika Derenčin:
Operi Madame Butterfly in Čarobna piščal v slikanicah Helene Kraljič
Lucija Šturm:
Bovško narečje pri pouku književnosti v petem razredu Osnovne šole Bovec
Mateja Lukič:
Ozaveščanje o posebnih potrebah s pomočjo mladinske literature v predšolskem obdobju
Žan Filipovič:
Vpliv učitelja moškega spola na bralno motivacijo učenca
Sara Cvetko:
Geografska bralna značka
Zala Flerin:
Stališča učiteljev in učencev 4. in 5. razreda osnovne šole o obravnavi teme samomora pri pouku književnosti
Petra Kaltnekar Gaberc:
Nasilje v družini v izbranih mladinskih slikanicah
Ana Ocvirk:
Tehnike pripovedi in književne osebe v problemskih romanih Janje Vidmar
Ana Žajdela:
Medpredmetno povezovanje pouka umetnostne zgodovine in slovenščine ob poeziji Srečka Kosovela
Jerica Golob Peterka:
Spodbujanje ustvarjalnega pisanja s stripom
Mirela Porić:
Stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja književnosti v oddelkih z učenci priseljenci
Diplomska dela (43)
Karmen Hudi:
Mladinska pripoved Maje Novak in branje v nadaljevanjih v tretjem razredu osnovne šole
Lina Zupančič:
Župančičevi Mehurčki v prvem triletju osnovne šole
Milena Ristić:
Opismenjevanje z elementi pedagogike M. Montessori
Andreja Šuštar:
Analiza in vrednotenje likovne ustvarjalnosti Jelke Reichman
Eva Budna:
Ljudsko slovstvo v Zgornji Savinjski dolini
Barbara Hrovat:
Različnost deškega in dekliškega v izbranih osnovnošolskih berilih
Tina Jazbec:
Otroška književnost v reviji Ciciban po letu 2000
Katja Terčič:
Analiza besedil iz serije Blazno resno pisateljice Dese Muck
Katarina Gorše:
Obravnavanje literarnih del Majde Koren pri pouku na razredni stopnji
Jana Habjanič:
Različnost deškega in dekliškega v veljavnih berilih za prvo triletje devetletne osnovne šole v šolskem letu 2011/2012
Ines Pavlin:
Romska problematika v slikanicah
Tamara Udovč:
Pismenost v vrtcu
Silva Ajdovec:
Motiviranost staršev za družinsko branje književnih besedil v 1. in 2. razredu devetletke
Tanja Trček:
Motivacija staršev za skupno branje književnih besedil v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ana Meglič:
Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole
Sandra Železnik:
Interpretacija drugačnosti v sodobni mladinski književnosti
Barbara Tršan:
Problemske teme in odzivi bralcev na spletnih forumih
Eva Židanek:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
Petra Plot:
Uporaba didaktičnih iger pri začetnem opismenjevanju v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole
Helena Krivec:
Priprava, izvedba in vrednotenje govornih nastopov v 1. in 3. razredu osnovne šole
Tjaša Fern:
Slovenski in španski književni pouk v 1. in 2. triletju osnovne šole
Bojana Bohinc:
Bralna pismenost učencev prvega razreda na OŠ Vič
Zdenka Hosta:
Bralna pismenost učencev petega razreda na OŠ Vič
Nataša Uršič:
Pripovedovanje pri uri pravljic
Ema Hozjan:
Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih
Mateja Oberč:
Obravnavanje pravljic Anje Štefan v 1. razredu devetletne osnovne šole
Saša Martinčič:
Družinska pismenost v vrtcu
Renata Logar:
Motivacija učencev 3. razredov pri branju za domače branje in Bralno značko
Suzana Fartek:
Sodobnost slikaniške govorice ob izbranih primerih slovenske slikanice
Manca Pirc:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Jana Medvešček:
Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Maja Vidmar:
Sporočilnost slikanice ob izbranem primeru slikanice brez besedila
Simona Jenko:
Poezija Simona Jenka v 4. in 5. razredu osnovne šole
Monika Gojkošek:
Zgodbe iz Narnije C. S. Lewisa in domišljija
Svetlana Stokanovič:
Motivacija staršev za branje zahtevnih besedil skupaj z otroki v prvem razredu devetletke
Anja Čemažar:
Mladinska poezija Barbare Gregorič Gorenc
Tanja Črv Kompara:
Metoda dolgega branja besedil
Tina Prešeren:
Mladinski opus Bine Štampe Žmavc
Barbara Strnad:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Karin Sirk:
Primerjava poustvarjanja ob umetnostnih besedilih v 3. razredih mestnih in podeželskih šol na Goriškem
Rebeka Škamperle:
Domače branje v osnovnih šolah na območju Krasa
Urška Kranjec:
Pravljice in pripovedovanje Anje Štefan
Petra Fabjan:
Interpretacija klasičnega besedila Janeza Trdine Bajke in povesti o Gorjancih pri pouku slovenščine
Druga dela (14)
Ni danes literatura otročja, ne otroška?
Igor Saksida:
Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
Igor Saksida:
Pismenost (naj)mlajših - dileme, vprašanja, izzivi
Igor Saksida:
Prenova pouka slovenščine - in prenova prenove - pod drobnogledom specialne didaktike
Igor Saksida:
Čez rob modernizma
Igor Saksida:
"Nekaj nezaslišanega"
Igor Saksida:
Drugače o maturi
Igor Saksida:
Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti
Veronika Pavlič:
O pomenu pravljic: reševanje otrokove stiske
Igor Saksida:
Kurikularni bralci, tabuji in cenzorske strategije : (primer Cankarjevo tekmovanje)
Igor Saksida:
Eleganca resnosti branja mladinske književnosti
Tatjana Devjak, Igor Saksida:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
Igor Saksida:
Dragica Haramija: Sedem pisav, opusi sedmih slovenskih mladinskih pisateljev. Maribor: Mariborska knjižnica (revija Otrok in knjiga), Pedagoška fakulteta UM, 2009, 190 str.
Maja Kerneža, Igor Saksida:
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primary school