Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Matej Urbančič: Medpredmetna povezava vsebin in razumevanje pri predmetu Naravoslovje

MSc theses (2)

  1. Elizabeta Koželj: Učitelj in romski učenci z vidika ekološkosistemske teorije
  2. Elizabeta Koželj: Učitelj in romski učenci z vidika ekološkosistemske teorije

BSc theses (10)

  1. Karin Tanja Žnidarčič: Televizija, šolski otroci in njihovi starši
  2. Veronika Merčnik: Tekmovanje in sodelovanje v angleškem in slovenskem razredu
  3. Maja Miklavčič: Interesne dejavnosti, učni uspeh in priljubljenost med sošolci
  4. Andrej Jakoš: Videoigre in uspešnost reševanja problemov pri osnovnošolskih otrocih
  5. Sabina Jurkovič: Psihično nasilje nad otroki
  6. Anamarija Mirtič: Medosebni odnosi v razredu z vidika nekaterih osnovnošolskih učiteljev v Sloveniji, Indiji in na Islandiji
  7. Petra Krančan: Vrednote v različnih razvojnih obdobjih in medgeneracijski prenos vrednot
  8. Lea Ojo: Družine otrok z Downovim sindromom in strategije mater pri spoprijemanju s stresom ob seznanitvi z diagnozo
  9. Neja Korbar: Lastnosti, ki jih cenimo pri prijateljih v različnih razvojnih obdobjih
  10. Jasmina Verbanac: Poslušanje v razredu

Other documents (8)

  1. Marjanca Pergar-Kuščer: Education in the context of identity, talent development and responsible citizenship
  2. Helena Smrtnik Vitulić: Spoznavanje otrok v razredu
  3. Marjanca Pergar-Kuščer, Irina Moira Cavaion: Empathy as a meaningful dimension for community building
  4. Marjanca Pergar-Kuščer, Cveta Razdevšek-Pučko: Sodelovanje in tekmovanje v šoli
  5. Alistair Ross, Márta Fülöp, Marjanca Pergar-Kuščer: Teachers' constructions of cooperation, competition and citizenship
  6. Simona Prosen, Marjanca Pergar-Kuščer: The preschool teacher as an object of attachment
  7. Marijke Van de Hel, Marjanca Pergar-Kuščer: Keep your hats on in the classroom
  8. Majda Cencič, Marjanca Pergar-Kuščer: Dejavniki učenja in sporočilnost šolskega prostora