Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Irena Janžekovič Žmauc: Odnos vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok do svoje strokovne avtonomije in do spodbujanja avtonomije otrok v vrtcu

Magistrska dela (20)

  1. Melanija Arko: Sodelovanje s starši v času pandemije covid-19
  2. Tanja Rozina: Pogled vzgojiteljev/ic predšolskih otrok in njihovih pomočnikov/ic na vlogo očeta pri vzgoji otroka
  3. Leonida Novak: Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
  4. Barbara Jordan Fleten: Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
  5. Leonida Novak: Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
  6. Barbara Jordan Fleten: Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
  7. Tanja Klemenšek: Dejavniki, ki vplivajo na ustanavljanje in uspešnost vrtcev v podjetju
  8. Petra Madronič: Medijska vzgoja v vrtcu
  9. Petra Erjavec: Predšolska vzgoja po konceptu pedagogike Montessori in socialno vedenje v šoli
  10. Katarina Mohorič: Vpliv spreminjanja ženske vloge v družbi na razvoj predšolske vzgoje na Slovenskem
  11. Majda Grbec Plestenjak: Skupno preživljanje prostega časa staršev in njihovih predšolskih otrok
  12. Petra Žgajnar: Vloga ravnatelja pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti v vrtcu
  13. Vanja Klanšek: Sodelovanje Vrtca Zagorje ob Savi z javno knjižnico
  14. Lučka Postružin: Pogledi strokovnih delavcev Vrtca Ledina na pomen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja zaposlenih
  15. Darinka Tomažin: Vpliv organizacijske klime na zadovoljstvo zaposlenih v posavskih vrtcih
  16. Ida Ažbe: Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
  17. Erika Smrke: Medgeneracijsko sodelovanje med vrtcem in domom starejših občanov
  18. Ana Suhadolnik: Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
  19. Nina Sernel: Primerjava sodelovanja podeželskega in mestnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
  20. Urška Šterbenc: Sodelovanje s starši, izziv ali breme za vzgojitelja

Diplomska dela (71)

  1. Lucija Jekovec: Glasbene dejavnosti na osnovni šoli pod vodstvom učitelja razrednega pouka
  2. Simona Novak: Pomen pravljic za moralni razvoj predšolskih otrok
  3. Damjana Nišandžić: Vloga vzgojiteljice v prvem razredu devetletke
  4. Danijela Sanja Berložnik: Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev
  5. Marjetka Perc: Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
  6. Lucija Ojsteršek: Park Tivoli
  7. Živa Zabret: Načini odzivanja vzgojiteljev ob pojavih trme pri predšolskem otroku
  8. Sanja Trupi: Uvajanje otroka v vrtec
  9. Mojca Simonič: Igre in igrače skozi čas
  10. Jernej Filipič: Igre in igrače iz Prlekije
  11. Mateja Fortuna: Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
  12. Maja Iskra: Vzgojna vloga učitelja v osnovni šoli
  13. Nika Bregar: Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
  14. Petra Košir: Sodelovanje staršev in vzgojiteljev pri vzgoji predšolskih otrok
  15. Simon Bučar: Feminizacija v vzgojiteljskem poklicu
  16. Ana Arh: Neformalno vključevanje staršev v pouk gospodinjstva
  17. Sandra Mlakar: Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
  18. Anja Kobal: Pogledi staršev in strokovnih delavcev vrtca na sodelovanje s potujočo knjižnico
  19. Karmen Bajde: Vloga vzgojitelja pri igri s strukturiranim in nestrukturiranim materialom
  20. Sara Pavlin: Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
  21. Doroteja Kozmus: Vzgojiteljice o sodelovanju med vrtcem in javno knjižnico
  22. Urška Praznik: Vloga vzgojiteljice pri skrbi za zdravje predšolskih otrok
  23. Klavdija Kovačič: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
  24. Petra Ugovšek: Pomen ljubkovalne igrače v procesu vzgoje v vrtcu
  25. Anita Brodarič: Nasilje nad otroki in otrokove pravice
  26. Manca Zore: Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
  27. Manca Rogelj: Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
  28. Polona Vogrinčič: Odškodninska odgovornost vrtca
  29. Jasmina Šabić: Pogledi specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do alternativnega vzgojnega koncepta Marie Montessori
  30. Urška Cetinski: Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
  31. Nina Mržljak: Romski pomočniki v prvem razredu devetletne osnovne šole
  32. Mateja Pellis: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
  33. Klavdija Longar: Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
  34. Tadeja Kokot: Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
  35. Larisa Bračič: Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
  36. Nina Prokofjev Voga: Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
  37. Jasmina Peterle: Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
  38. Nina Ajdič: Pomoč vrtca družini
  39. Katarina Seliger: Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
  40. Katja Balažic: Zgodovinski pregled predšolskih ustanov hčera Marije Pomočnice v Sloveniji
  41. Timeja Kragolnik Račnik: Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
  42. Irena Narobe: Mnenje vzgojiteljev o praksi
  43. Tina Nemanič: Spanje in počitek otrok v vrtcu
  44. Tjaša Konda: Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
  45. Tajda Ivanc: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
  46. Ula Rakuša: Pogledi staršev in vzgojiteljev na kakovost delovanja vrtca
  47. Jožica Frankovič: Postavljanje mej otrokom v vrtcu
  48. Valentina Poljak: Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
  49. Monika Majnik: Profesionalni razvoj švedskih in slovenskih vzgojiteljev
  50. Kristina Levstik: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
  51. Petra Obadič: Kakovost v slovenskih vrtcih
  52. Urša Tomažič: Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
  53. Maša Šeme: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
  54. Anja Pirc: Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
  55. Jana Zajc: Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
  56. Ana Suhadolnik: Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
  57. Jan Lőrinc: Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
  58. Polona Frantar: Sodelovanje vrtca z družino ob prihodu novega družinskega člana
  59. Marta Čebulj: Ponudba in kakovost v javnih in zasebnih vrtcih
  60. Katarina Mohorič: Razvoj predšolske vzgoje v Selški dolini
  61. Elizabeta Brezovar: Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši
  62. Petra Grabljevec: Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
  63. Maša Burger: Primerjava vloge vzgojitelja v dnevni rutini v javnem vrtcu in vrtcu Marie Montessori
  64. Klara Malovrh: Vrtec na prostem
  65. Julija Jazbinšek Jenko: Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
  66. Tanja Žura: Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
  67. Nina Šink: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
  68. Petra Berčič: Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
  69. Patricija Brulc: Primerjava počitka predšolskih otrok v mestnem in podeželskem vrtcu
  70. Karin Zakrajšek: Postopno uvajanje otrok v vrtec
  71. Rebeka Hana Robič: Pogledi strokovnih delavk vrtca na elemente predšolskega koncepta Reggio Emilia

Druga dela (45)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  3. Tatjana Devjak, Monika Tratnik, Meta Budnar: Changes - school - responsibility
  4. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Parents' views on preshool care and education in local community
  5. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
  6. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curricuclum [i. e. curriculum] for preschool education
  7. Tatjana Devjak, Srečko Devjak: Play and movement in the preschool child
  8. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  9. Tatjana Devjak, Darija Skubic: Predgovor
  10. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  11. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak: Alternativni vzgojni koncepti
  12. Pravila in vzgojno delovanje šole
  13. Tatjana Devjak, Alenka Polak: Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju
  14. Tatjana Devjak: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu
  15. Tatjana Devjak, Janez Vogrinc, Igor Repac: Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov
  16. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
  17. Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo
  18. Tatjana Devjak, Irena Janžekovič Žmauc, Jože Benčina: Razmerje med dejavniki in pogoji avtonomije vzgojiteljev in spodbujanje avtonomije predšolskih otrok v vrtcu
  19. Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar: Vrtec in lokalno okolje: priročnik
  20. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
  21. Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
  22. Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  23. Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  24. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  25. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Uvod
  26. Tatjana Devjak, Darija Skubic: Predgovor
  27. Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek: Predšolska vzgoja : od starega k novemu
  28. Tatjana Devjak, Pavel Zgaga: Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov II
  29. Mateja Fortuna, Mario Krzyk, Roman Klasinc, Matjaž Četina: Two-Dimensional Mathematical Modelling of a Dam-Break Wave in a Narrow Steep Stream
  30. Tatjana Devjak, Tomaž Petek: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  31. Simona Tancig, Tatjana Devjak: Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I
  32. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  33. Tatjana Devjak: Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje
  34. Tatjana Devjak: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
  35. Anita Filipaj: Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
  36. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
  37. Petra Gomišček: Vzgoja predšolskih otrok v slikanicah
  38. Zarja Švajncer: Vpliv zgodovine in razvoja gospodarstva na življenje in delo na Osnovni šoli Gornji Logatec
  39. Tatjana Devjak: Evropski socialni sklad in nadaljnje izobraževanje in usposabljanje v vrtcih
  40. Marta Rogelj Lipoglavšek: Vodenje za spodbujanje kakovosti vrtcev jugovzhodne Slovenije
  41. Tatjana Devjak, Igor Saksida: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
  42. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
  43. Alenka Polak, Tatjana Devjak: Teamwork of teachers as a context and an approach for stimulating life-long professional development
  44. Učitelj v vlogi raziskovalca
  45. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I