Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (24)
Pandelina Atanasova:
Klavirska koncerta Ravela in Gershwina
Ana Maria Beguš:
Pianistična kariera Clare Schumann v kontekstu kritičnih življenjskih dogodkov
Hana Bitenc:
Vpliv J. N. Hummla na teksturne in stilistične elemente Chopinovih klavirskih koncertov
Tanja Činč:
Tradicija in inovacije v kompozicijskem slogu zgodnjega obdobja Aleksandra Skrjabina
Eva Dobnikar:
Sergej Prokofjev kot pianist
Kristina Golob:
Vpliv španske folklorne glasbe na klavirska dela Clauda Debussyja in Mauricea Ravela
Maja Gombač:
Vpliv književnosti na Schumannova klavirska ciklična dela
Klara Hrovat:
Vloga pianista v samospevih Roberta Schumanna skozi razlago cikla Dichterliebe in Frauenliebe und Leben
Neža Koželj:
Elementi psihomotorične kognicije pri izvajalski praksi klavirskega dua
Ana Kravanja:
Razvoj klavirjev francoskega izdelovalca Sebastiena Erarda v času koncertne kariere Franza Liszta
Urša Lojen:
Historično informirana izvajalska praksa Brahmsovih del glede na specifike skladateljevih izvedb
Katarina Lotrič:
Koncertni pianist Franz Liszt v 1. polovici 19. stoletja kot promotor drugih avtorjev preko transkripcij njihovih del
Marija Mitrović:
Spectral piano and new approaches to the piano sound
Jan Pušnik:
Lisztova obdelava glasbene teksture v transkripcijah Schubertovih samospevov Erlkönig in Ständchen
Nena Rion:
Preplet folklorizma, kontrapunktičnih principov in Bartokove specifične obravnave klaviature v Sonati za klavir op. 26
Nadja Rus:
Bachova transkripcija Vivaldijevega Koncerta za štiri violine za štiri čembale in godala
Urban Slapničar:
Analiza kompozicijskega sloga sonate, op. 1, Albana Berga v okviru njegovih drugih del
Teja Ulaga:
Koncertno udejstvovanje Friderika Chopina in njegove izvajalske manire pri izvajanju lastnih skladb
Sara Köveš:
Chopinova stilizacija poloneze skozi različna obdobja njegovega ustvarjanja
Anže Rupnik:
Interpretacija klavirskih del Dmitrija Šostakoviča glede na skladateljevo izvajalsko prakso in specifične elemente notacije
Lara Oprešnik:
Slogovna opredelitev klavirske glasbe Nikolaja Karloviča Medtnerja skozi vpliv življenjskih okoliščin, poezije in misli glasbenih osebnosti
Darko Arsov:
Primerjava uporabe zapestja v šolah Lescheticki, Cortot in Taubman
Klemen Kocijančič:
Iznajdba in razvoj standardnih klavirskih pedalov do konca 19. stoletja
Lara Ramšak:
Teksturne in stilistične značilnosti uporabe klarineta v komornih delih Ludwiga van Beethovna