Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (16)

  1. Lara Petra Skela: Slovenska recepcija ljubezenske poezije Marceline Desbordes-Valmore
  2. Mateja Arnež: Preseganje eksistencialnih stisk v romanih treh francoskih avtorjev
  3. Maša Majcen: Adolf Hitler kot literarna oseba
  4. Gea Saje: Tema lepotice in zveri v literaturi in filmskih adaptacijah
  5. Tina Urbanc: Leposlovje v Slovenskem narodu 1933-1943
  6. Tadej Čopar: Tema Henrika VIII. Angleškega v dramatiki
  7. Ana Fajdiga: Literatura in lahko branje – razumevanje in analiza propozicij
  8. Veronika Rupert: Pregled leposlovja v časopisu Glas naroda (1925–1930) s posebnim ozirom na prevajanje kratkih zgodb Marka Twaina
  9. Nejc Furlan: Literatura Cirila Kosmača v filmskih adaptacijah Franceta Štiglica
  10. Erika Bolčina: Humor v romanih za odrasle Dese Muck
  11. Tim Verstovšek: Podoba otrok v literarnih delih socialnega realizma
  12. Eva Bizjan: Motivi duševnih motenj v romanih Ameriški psiho in Klub golih pesti, njuni filmski adaptaciji in recepcija na Slovenskem
  13. Lija Gantar: Problem naturalizma v japonski književnosti
  14. Tanja Božić: Podoba sodobne francoske književnosti skozi zmagovalce Goncourtove nagrade (2009–2018)
  15. Tinkara Starček: Spolno nasilje v slovenskih in čeških literarnih delih ter zgodovinskih virih s preloma stoletja
  16. Luka Kropivnik: Slovenska skupnost v Avstraliji na prehodu generacij in v luči novega priseljevanja Slovencev

Diplomska dela (78)

  1. Vesna Zupančič: Josip Jurčič med literaturo in novinarstvom
  2. Urška Petelin: Slovenska recepcija Gidove Vrnitve iz Sovjetske zveze in podoba Sovjetske zveze v slovenskem literarnem in dnevnem tisku med svetovnima vojnama
  3. Lara Hana Maček: Afera Dreyfus in Slovenski narod
  4. Nastja Uršula Virk: Dihotomija ženskega lika v Le livre de Monelle Marcela Schwoba
  5. Nina Glavan: Nemški in slovenski naturalizem ter problem evgenike
  6. Niki Hüll: Schillerjeva dramatika na Slovenskem
  7. Anže Rifel: Retroaktivna progresivnost J. K. Rowling
  8. Ema Bjelčevič: Strah pred nemoralnim močvirjem: boj proti alkoholu, modi, plesom in drugim pregreham v času po veliki vojni na Slovenskem
  9. Katarina Kumar Kristančič: Pregled raziskav branja na Slovenskem od osamosvojitve pa do dandanes
  10. Gregor Pušnik: Retorika nezavednega
  11. Maruška Slavec: Viteštvo v zbirki romanov Pesem ledu in ognja Georgea R. R. Martina
  12. Ema Jamnik: Slovenija kot dogajališče špijonskega romana
  13. Tina Urbanc: Zgodovinska povest Lee Fatur
  14. Lucija Šteh: Kmečki upori na gradu Čušperk v zrcalu slovenske zgodovinske povesti
  15. Sara Prelesnik: Postajam to, kar sem
  16. Katja Brenko: Rozenkranc in Gildenstern pri Shakespearu in Stoppardu
  17. Erika Bolčina: Recepcija nekaterih Ibsenovih ženskih likov v slovenski publicistiki 1892-1928
  18. Sanja Podgornik: Slovenska recepcija Gabriela d'Annunzia
  19. Sandra Erpe: Angleška poezija prve svetovne vojne
  20. Eva Bizjan: Filmski adaptaciji romanov Kurta Vonneguta ml. Klavnica pet in Mati noč
  21. Neža Poznič: Vpliv rabe interneta na bralne navade študentov Univerze v Ljubljani
  22. Ingrid Štrukelj: Tema Lepe Vide v slovenskem romanu med letoma 1955 in 2007
  23. Tim Verstovšek: Nacionalna zavest pri literatih mladoslovenskega tabora
  24. Anja Silovšek: Mit in ritem bobna
  25. Polona Konjedic: Tragično v romanu Lionel Shriver Pogovoriti se morava o Kevinu
  26. Janja Kavčič: Spomini in dnevniki s soške fronte - zgodovinski vir ali literarno delo?
  27. Nika Hranjec: Ženske v antičnih dramah
  28. Eva Malnar: Notranjski pesniki med vojno in ljubeznijo
  29. Sara Štern: Motiv ruskega terorista v treh izbranih romanih
  30. Ana Fajdiga: Imagološka analiza Prežihovega Doberdoba
  31. Rok Kodba: Laibach skozi kontekst zgodovinske avantgarde in modernizma
  32. Nejc Marcen: Tematizacija srebreniškega genocida in podobe Drugega v avtobiografiji Mehmedalije Alića Nihče
  33. Valerija Želko Rebec: Književnost in balet
  34. Luka Povšič: Leposlovje v Kmetijskih in rokodelskih novicah (1843 do 1863) s posebnim ozirom na prevajanje Byronovih Hebrejskih melodij
  35. Vanja Osterc: Motivi hazarda pri Dostojevskem in Jenku
  36. Špela Bezek: Danilo Dolci in Slovenija
  37. Ksenija Mlinar: Slovenska recepcija Slavenke Drakulić
  38. Tjaša Šterk: Motivi ljubezni in nezvestobe v Flaubertovi Gospe Bovary in Tolstojevi Ani Karenini
  39. Maša Šraml: Filmske adaptacije literarnih del Bohumila Hrabala
  40. Tjaša Čuček: Vloga retoričnih figur v Shakespearovem Juliju Cezarju, Othellu in Macbethu
  41. Nejc Furlan: Filmska adaptacija novele "Tistega lepega dne"
  42. Špela Derčar: Ljubezen in nasilje v Cankarjevi drami Kralj na Betajnovi in Shakespearovi tragediji Hamlet
  43. Julija Buh: Neljubeča mati
  44. Maruša Lampreht: Podobe otroškega življenja v angloameriški literaturi 19. stoletja
  45. Tadej Čopar: Tema Elizabete I. angleške v dramatiki
  46. Aljaž Glaser: Kje je Pologne? - Motiv smrti v Germinalu in Zolajevi literarni viri
  47. Anja Jan: Filmske adaptacije nekaterih avstralskih romanov
  48. Ksenja Grešak: Delovanje bralnih skupin v Mestni knjižnici Ljubljana
  49. Mateja Pogačar: Leposlovje v podlistku časopisa Slovenec v obdobju 1873-1890
  50. Marko Bunderla: Žanrski elementi v romanu Georga Kleina Libidissi
  51. Mitja Smrekar: Filmske adaptacije po literarni predlogi romana Viharni vrh Emily Brontë
  52. Neli Mlinar: Vseprisotnost motiva vojne v Koncu parade Forda Madoxa Forda
  53. Lidija Rezoničnik: Podoba Slovencev in Slovenije v literarnem ustvarjanju kočevskih Nemcev: primer zgodovinskega romana in avtobiografske pripovedi
  54. Leja Kezmić: Vplivi detektivke E. A. Poeja na Arthurja C. Doyla
  55. Taja Rihtaršič: Analiza in primerjava retoričnih figur v nekaterih Zajčevih pesmih in njihovem angleškem prevodu
  56. Špela Setničar: Maškarada: Od literarne zasnove k filmski uprizoritvi
  57. Eva Žgajner: Religija v Visoški kroniki
  58. Klemen Sagadin: Faustova tema pri Goetheju in Mencingerju
  59. Polona Majdič: Prvoosebni lirski subjekt v pesmih Ivana Minattija in Roberta Lowella
  60. Tinkara Starček: Alkoholizem v delih slovenskih in čeških pisateljic dolgega 19. stoletja
  61. Neža Majcen: Motiv Prahu v trilogiji Njegova temna tvar: komparativistična analiza
  62. Zala Vrhovnik: Podoba meščanstva v delih Henrika Ibsena
  63. Eva Mesarič: Tema Fausta v Strniševih Žabah
  64. Kristina Klara Čušin: Ženski liki v romanu Razsodnost in rahločutnost Jane Austen
  65. Jasna Reščič: Orientalizem v romanih Mali vitez in Pod svobodnim soncem
  66. Kaja Peršolja: Upodobitev pošasti in človeka v Notredamskem zvonarju in Človeku, ki se smeje: Od romana do adaptacije
  67. Tija Zupančič: Zolajev determinizem pri družini Mouret
  68. Urška Kovač: Raznolikost jezika v izbranih dramah Simone Semenič
  69. Amadeja Pipan: Psihoanalitični vpliv Sigmunda Freuda na dramo Dogodek v mestu Gogi Slavka Gruma
  70. Ana Jana Špiletič: Podobe materinstva v filozofiji in literaturi
  71. Nika Priteržnik: Gledališki govor in literarnofonetična analiza drame Fedra
  72. Eva Ostanek: Mannova novela Die Betrogene in Händlov libreto za Žurajevo opero Blühen
  73. Miha Knehtl: Absurd v vojnem svetu romana Menuet za kitaro
  74. Kristina Kupljenik: Pamukov Muzej nedolžnosti v luči muzeološke teorije
  75. Lana Delač Hrovatin: Claude Lantier kot fokalizator in pripovedovalec
  76. Maja Jenčič: Biblija v Grehu abbéja Moureta Émila Zolaja
  77. Anea Bezjak: Ibsen in motiv samomora: Na primeru dram Divja račka, Rosmersholm in Hedda Gabler
  78. Marjeta Prudič: Jean Seberg v opusu Romaina Garyja

Druga dela (8)

  1. Tone Smolej: Prvih deset slovenskih doktoric filozofije
  2. Tone Smolej: Fran Miklošič in njegovi študenti - slovenski pisatelji
  3. Tone Smolej: Ustanovitev Filozofske fakultete in kratek oris njene stoletne zgodovine
  4. Tone Smolej: Proti peresom, pomočenim v črnilo dvoma in nevere. Jernej Levičnik in njegovo literarno obzorje
  5. Tone Smolej: Molière v zgodnejšem dramskem opusu Andreja Rozmana
  6. Tone Smolej: Od precioze do borke za emancipacijo
  7. Tone Smolej: Poučevanje retoričnih figur na Slovenskem
  8. Tone Smolej: Le Horla Guyja de Maupassanta in Na otoku Ivana Cankarja