izpis_h1_title_alt

Doživljanje zavisti pri poslovno uspešnih ljudeh : magistrsko delo
ID Serafini, Saša (Avtor), ID Cvetek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,45 MB)
MD5: 0DD0D4D1A21062D9A4CE03C410F81A93

Izvleček
Z magistrskim delom je avtorica želela odgovoriti na raziskovalno vprašanje, katere vidike poslovno uspešni ljudje vključujejo v svoje opisovanje dojemanja in doživljanja zavisti v svojem delovnem okolju. Pri raziskovanju je uporabljala metodo osnovane teorije, s katero je na podlagi empiričnih podatkov, pridobljenih z intervjuji poslovno uspešnih posameznikov, prepoznala njihovo dojemanje. Avtorica je z odprtim in osnim kodiranjem oblikovala osem glavnih kategorij: posameznikovo doživljanje čustev in občutij, posameznikovo doživljanje zavisti, posameznikovo delovanje, delovno mesto, medsebojni odnosi, poslovna uspešnost, težave in medsebojna podpora, okolje in družbeni odzivi. Posamezne kategorije je avtorica nato podrobneje obrazložila s podrednimi kategorijami in jih povezala z že obstoječo literaturo. Magistrsko delo prinaša osvetlitev in poglobitev razumevanja problematike dojemanja zavisti poslovno uspešnih posameznikov, ki je opazna v slovenskem prostoru. Področje zavisti pri uspešnem posamezniku je v tuji literaturi dobro raziskano, na slovenskem področju pa tovrstnih raziskav izjemno primanjkuje. Rezultati raziskovalnega dela prinašajo informacije, ki so lahko v pomoč vsem, ki prihajajo v stik z zavistjo, še posebej pa ljudem, ki na kakršnem koli področju dosegajo uspehe. Najsi bo to na poslovnem ali zasebnem področju življenja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavist, poslovno uspešni ljudje, doživljanje, uspeh, baza pomoči
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Serafini]
Leto izida:2021
Št. strani:X, 210, II str.
PID:20.500.12556/RUL-126436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.942(043.2)
COBISS.SI-ID:62376451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.04.2021
Število ogledov:840
Število prenosov:171
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How successful business people experience envy
Izvleček:
With her master's thesis, the author wanted to answer the research question, which aspects of business successful people include in their description of the perception and experience of envy in their work environment. In her research, she used the method of grounded theory, with which she identified their perception on the basis of empirical data obtained through interviews of business-successful individuals. Through open and axial coding, the author formed eight main categories: an individual's experience of emotions and feelings, an individual's experience of envy, an individual's performance, a job, interpersonal relationships, business performance, problems and mutual support, environment and social responses. The author then explained the individual categories in more detail with subordinate categories and connected them with the existing literature. The master's thesis sheds light on and deepens the understanding of the problem of the perception of envy of business-successful individuals, which is noticeable in Slovenia. The field of envy of a successful individual is well researched in foreign literature, but in the Slovenian field such research is extremely lacking. The results of the research work provide information that can help everyone who comes into contact with envy, and especially people who are successful in any field. Be it in business or private life.

Ključne besede:envy, business successful people, experience, success, help base

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj