izpis_h1_title_alt

Ustvarjanje spletnega in analognega zaupanja potrošnikov različnima znamkama vina s pomočjo tretjih prostorov : Movia in Marjan Simčič
ID Casar, Larisa (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hlebec, Valentina (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_casar-larisa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno nakupovanje, analogno nakupovanje, zaupanje potrošnikov, Vino, Nakupovanje, Potrošniki, Blagovne znamke, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Casar]
Leto izida:2017
Št. strani:112 str.
PID:20.500.12556/RUL-99873 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:634.8(043.3)
COBISS.SI-ID:35465821 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.02.2018
Število ogledov:1397
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Wine, Shopping, Consumers, Trademarks, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj