Podrobno

Zaznave potrošnikov o družbeni odgovornosti podjetij : magistrsko delo
ID Jeneš, Mojca (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jenes-mojca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:percepcija potrošnikov, piramida družbene odgovornosti, Družbena odgovornost podjetij, Social responsibility of business enterprises, Potrošniki, Vrednote, Values, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jeneš]
Leto izida:2017
Št. strani:119 str.
PID:20.500.12556/RUL-99825 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:366(043.3)
COBISS.SI-ID:35430237 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.02.2018
Število ogledov:2377
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JENEŠ, Mojca, 2017, Zaznave potrošnikov o družbeni odgovornosti podjetij : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Jeneš. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jenes-mojca.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumers, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Poslovna etika v mikro, majhnih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
  2. Poslovna etika
  3. Analiza etičnega delovanja v izbranem podjetju
  4. Etičnost poslovanja: sponzoriranje
  5. Etične dileme pri delovanju goriških podjetnikov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga poslovne etike pri zagotavljanju družbeno odgovornega ravnanja podjetja
  2. Etika kot filozofska disciplina in poslovna etika
  3. Etične dimenzije socialnega podjetništva
  4. Etični kodeksi zavarovalnic
  5. Corporate social responsibility

Nazaj