Podrobno

The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe : master's thesis
ID Narat, Nataša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/narat2449-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Central Europe, Eastern Europe, social responsibility, theory, politics, analysis, international comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Narat]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 59, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-99689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:24091878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:2233
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NARAT, Nataša, 2017, The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Narat. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/narat2449-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza družbene odgovornosti podjetij v Srednji in Vzhodni Evropi
Ključne besede:Srednja Evropa, Vzhodna Evropa, družbena odgovornost, teorija, politika, analiza, mednarodne primerjave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Družbena odgovornost v športnih organizacijah: analiza panoge surfanja
  2. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  3. Komuniciranje družbene odgovornosti preko spletnih strani podjetij v Sloveniji
  4. Doseganje ekonomske trajnosti prek družbene odgovornosti gospodarskih družb
  5. Prakse korporativne družbene odgovornosti v makedonskem bančnem sektorju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Slovenska podjetja in družbena odgovornost
  2. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  3. Družbena odgovornost poslovanja podjetij
  4. Uvajanje družbeno odgovornih podjetniških praks na primeru banke

Nazaj