Podrobno

The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe : master's thesis
ID Narat, Nataša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/narat2449-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Central Europe, Eastern Europe, social responsibility, theory, politics, analysis, international comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Narat]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 59, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-99689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:24091878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:2429
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NARAT, Nataša, 2017, The state of corporate social responsibility in Central and Eastern Europe : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Narat. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/narat2449-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza družbene odgovornosti podjetij v Srednji in Vzhodni Evropi
Ključne besede:Srednja Evropa, Vzhodna Evropa, družbena odgovornost, teorija, politika, analiza, mednarodne primerjave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂThe ǂimpact of perceived social responsibility on consumer trust
  2. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  3. ǂThe ǂinfluence of perceived corporate social responsibility on consumer's willingness to buy services
  4. Consumer attitudes towards socially responsible brands
  5. Lojalnost znamki in programi lojalnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?
  2. Slovenian companies and corporate social responsibility
  3. Social responsibility of enterprises business
  4. Družbena odgovornost v izbranem podjetju

Nazaj