Podrobno

Organska snov v prsteh trajnih nasadov različnih pridelovalnih sistemov : zaključna seminarska naloga
ID Penko, Doroteja (Avtor), ID Repe, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,37 MB)
MD5: 6327A969F68050118C4EF73334942053
PID: 20.500.12556/rul/31569ad8-580f-4745-b7b7-1472914f200e

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaključne seminarske naloge, geografske diplome, pedogeografija, kmetijstvo, ekološko kmetijstvo, sadjarstvo, Brežice
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Penko]
Leto izida:2017
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-99275 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631.4:634.1(497.433)
COBISS.SI-ID:65125730 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.01.2018
Število ogledov:3439
Število prenosov:867
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PENKO, Doroteja, 2017, Organska snov v prsteh trajnih nasadov različnih pridelovalnih sistemov : zaključna seminarska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Penko. [Dostopano 19 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=99275
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pedogeography, agriculture, organic farming, fruit-growing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Teachers' views and opinions on the inclusion of songs in the English lessons in the first triad of primary school
  2. Use of puppets for storytelling in grade 1 primary school English classes
  3. Pre-service primary school teachers' beliefs about learning and teaching english in the first cycle of primary school
  4. Analysis of songs in textbooks for English lessons in grade 4 of a 9-year primary school
  5. Integrating sports content into English lessons in grade 3 in primary school using the CLIL method
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
  2. Challenges of teaching primary school migrant students basic English
  3. Storytelling box as a didactic aid in the first three years of primary school
  4. The Use of Literature in Teaching English in Primary School
  5. Speaking anxiety in foreign language learning in primary school

Nazaj