Podrobno

Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč : doktorsko delo
ID Humar, Mojca (Avtor), ID Čufer, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,15 MB)
MD5: FC691BCFDFB33501F247F274E20ADF12
PID: 20.500.12556/rul/9136d6e5-a24e-4350-b1cb-75b7537460ae

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:onkologija, nedrobnocelični karcinom pljuč, receptor za IGF tipa 1, sladkorna bolezen tip 2, stopnja preživetja, imunohistokemija, bioločki tumorski označevalci
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:MF - Medicinska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Humar]
Leto izida:2017
Št. strani:49 f.
PID:20.500.12556/RUL-99262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.24-006-036(043.3)
COBISS.SI-ID:293271808 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.01.2018
Število ogledov:4653
Število prenosov:644
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HUMAR, Mojca, 2017, Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč : doktorsko delo [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : M. Humar. [Dostopano 8 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=99262
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oncology, carcinoma non-small-cell lung, receptor IGF type 1, diabetes mellitus type 2, survival rate, immunohistochemistry, biomarkers tumor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Marketing zagonskih podjetij
  2. Tržna usmerjenost malih podjetij, primer podjetja Oro Orodjarna d.o.o.
  3. Marketinška naravnanost malih podjetij
  4. Marketing characteristics of a small company
  5. Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does the number of marketing communication activities used by a company correlate with business success?
  2. Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
  3. Marketing role in a small company in the case of Schiki d.o.o.
  4. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  5. Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba

Nazaj