Podrobno

Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč : doktorsko delo
ID Humar, Mojca (Avtor), ID Čufer, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,15 MB)
MD5: FC691BCFDFB33501F247F274E20ADF12
PID: 20.500.12556/rul/9136d6e5-a24e-4350-b1cb-75b7537460ae

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:onkologija, nedrobnocelični karcinom pljuč, receptor za IGF tipa 1, sladkorna bolezen tip 2, stopnja preživetja, imunohistokemija, bioločki tumorski označevalci
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:MF - Medicinska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Humar]
Leto izida:2017
Št. strani:49 f.
PID:20.500.12556/RUL-99262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.24-006-036(043.3)
COBISS.SI-ID:293271808 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.01.2018
Število ogledov:4126
Število prenosov:621
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HUMAR, Mojca, 2017, Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč : doktorsko delo [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : M. Humar. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=99262
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oncology, carcinoma non-small-cell lung, receptor IGF type 1, diabetes mellitus type 2, survival rate, immunohistochemistry, biomarkers tumor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Komuniciranje, ustvarjanje odnosov in identiteta posameznika v spletnih skupnostih
  2. Social media as a factor of social anxiety among teens
  3. Dejavniki izražanja mnenja na spletnem družbenem omrežju Facebook
  4. Social media in the concept of securization
  5. Sociopsychological and personality characteristics of followers as factors of positioning influencers on social network Instagram
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Personal branding of influencers on Instagram
  2. Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
  3. Celebrity and influencer advertising on Instagram

Nazaj