Podrobno

Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ženko, Matija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zenko595.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, cena, družba, osebnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ženko]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 29, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98690 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23709670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1475
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽENKO, Matija, 2016, Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Ženko. [Dostopano 26 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zenko595.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer's perception of price and its role in the buying process
Ključne besede:marketing, sales, purchasing, decision making, consumer behaviour, price, society, personality, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Antimicrobial activity of ethanolic extracts of propolis
  2. Antimicrobial efficacy of plant extracts from Ecballium elaterium and Cucurbita pepo
  3. Antimicrobial activity of rosemary extract against spoilage yeasts
  4. Effect of Evodia rutaecarpa fruit extract and its fractions on biofilm formation of Campylobacter jejuni
  5. Antibacterial activity of Mentha piperita essential oil on beef
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Microbial interactions inside the olive knot
  2. Antimicrobial effect of commercial and natural preservatives in cosmetic products

Nazaj