Podrobno

Uvedba operativnega managementa z odjemalci v storitveno podjetje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Vesel, Urška (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vesel584.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, odnosi s strankami, podjetje, storitve, poslovni proces, spremembe
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Vesel]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-98682 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23700198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:2161
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VESEL, Urška, 2016, Uvedba operativnega managementa z odjemalci v storitveno podjetje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Vesel. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vesel584.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of operational customer relationships management into the service company
Ključne besede:informatics, information technology, information systems, customer relationship, enterprises, services, business process, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Customer relationship management in Hit d.d.
  2. Analiza uvedbe upravljanja odnosov z odjemalci v podjetju
  3. Osrediščenost v stranki
  4. Trg orodij za management odnosov z odjemalci
  5. Analysis of resolving complaints in the chosen company
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Comparative analysis of CRM solutions in cloud
  2. Critical factors of analytical customer relationship management information solutions use
  3. Comparative analysis of CRM solutions in cloud linked with social networks
  4. Customer relationship management for a small company
  5. ǂThe ǂeffects of the introduction of CRM solutions to the bank

Nazaj