Podrobno

Prepričevanje v novinarskih poročilih : magistrsko delo
ID Černetič, Matej (Avtor), ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ule, Mirjana (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_Cernetic-Matej.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Černetič]
Leto izida:2007
Št. strani:120 f.
PID:20.500.12556/RUL-9864 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:695.3/.4(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:27008349 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:8873
Število prenosov:288
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČERNETIČ, Matej, 2007, Prepričevanje v novinarskih poročilih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Černetič. [Dostopano 13 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_Cernetic-Matej.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. FighterZero: a self-playing deep reinforcement learning agent for fighting game AI
  2. Learning to play the game of connect four with deep reinforcement learning
  3. Nine men's morris using Monte Carlo tree search
  4. TD learning in Monte Carlo tree search
  5. Using Monte Carlo tree search and machine learning to learn a heuristic function
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. MONTE-CARLO METHODS FOR GAME PLAYING
  2. Deep Learning and the game of Checkers
  3. Monte Carlo tree search in game Havannah
  4. Machine learning of computer player in Havannah game
  5. Reinforcement learning of game-playing agents in the Unity engine

Nazaj