Details

Lojalnost potrošnikov kot pokazatelj uspešnosti storitvenega marketinga v hotelu Nox : diplomsko delo
ID Vehovec, Maja (Author), ID Golob, Urša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vehovec-maja.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Potrošniki, Storitveni marketing, Lojalnost, Diplomska dela
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Vehovec]
Year:2017
Number of pages:62 str.
PID:20.500.12556/RUL-98215 This link opens in a new window
UDC:366:005.336.1(043.2)
COBISS.SI-ID:35279453 This link opens in a new window
Publication date in RUL:23.11.2017
Views:1200
Downloads:233
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VEHOVEC, Maja, 2017, Lojalnost potrošnikov kot pokazatelj uspešnosti storitvenega marketinga v hotelu Nox : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Vehovec. [Accessed 17 May 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vehovec-maja.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:Consumers, Services marketing, Loyality, Graduate theses

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Do zavzetosti zaposlenih z družbeno odgovornostjo in internim komuniciranjem
  2. Primerjava poročanja o družbeni odgovornosti na spletnih straneh 5 najuglednejših podjetij v Sloveniji
  3. Model večdeležniškega dialoga za več družbene odgovornosti podjetij na nacionalni ravni
  4. Koncept družbene odgovornosti podjetij
  5. Vključevanje podjetij v koncept družbene odgovornosti
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analysis of corporate social responsibility in transport companies in slovenia
  2. Družbeno odgovorno komuniciranje Nuklearne elektrarne Krško z zunanjimi deležniki
  3. Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih

Back