izpis_h1_title_alt

Lojalnost potrošnikov kot pokazatelj uspešnosti storitvenega marketinga v hotelu Nox : diplomsko delo
ID Vehovec, Maja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_vehovec-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Potrošniki, Storitveni marketing, Lojalnost, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vehovec]
Leto izida:2017
Št. strani:62 str.
PID:20.500.12556/RUL-98215 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:005.336.1(043.2)
COBISS.SI-ID:35279453 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2017
Število ogledov:1063
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Consumers, Services marketing, Loyality, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj