Podrobno

Higgs phenomenology as a probe of new physics : doctoral thesis
ID Greljo, Admir (Avtor), ID Kamenik, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,52 MB)
MD5: DD87F2A70370E5149CCEB8B7BEDFA884
PID: 20.500.12556/rul/f7d2e0ff-d428-4337-b0d3-102905c63a9f

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:physics beyond the Standard model, elementary particles, Higgs boson, colored scalars, vector-like quarks, dark matter, flavor physics
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Greljo]
Leto izida:2014
Št. strani:XXVI, 111, 34 str.
PID:20.500.12556/RUL-97474 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:539.120
COBISS.SI-ID:2713700 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.10.2017
Število ogledov:2483
Število prenosov:680
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRELJO, Admir, 2014, Higgs phenomenology as a probe of new physics : doctoral thesis [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : A. Greljo. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97474
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nova fizika, osnovni delci, Higgsov bozon, barvni skalarji, vektorski kvarki, temna snov, fizika okusa

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo
  2. Izziv za osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Pravna ureditev osnovnošolskega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami
  5. Otrok z avtizmom v rednem izobraževanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  2. Stališča vrstnikov do inkluzije gluhih otrok v osnovni šoli
  3. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  4. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
  5. Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu

Nazaj