Podrobno

Physics of colloidal interactions in protein aggregation processes : doctoral thesis
ID Arzenšek, Dejan (Avtor), ID Podgornik, Rudolf (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,28 MB)
MD5: 995160D0179108819006839DACFA39C7
PID: 20.500.12556/rul/4096bb03-82a2-416f-a460-31ae4bd7ff1f

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:biophysics, proteins, biomolecules, colloidal interactions, aggregation, electrophoresis, electrostatics, atomic force microscopy
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Arzenšek]
Leto izida:2015
Št. strani:134 str.
PID:20.500.12556/RUL-97471 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:577.32
COBISS.SI-ID:2777956 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.10.2017
Število ogledov:2738
Število prenosov:569
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ARZENŠEK, Dejan, 2015, Physics of colloidal interactions in protein aggregation processes : doctoral thesis [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : D. Arzenšek. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97471
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:biofizika, proteini, biomolekule, koloidne interakcije, agregacija, elektroforeza, elektrostatika, mikroskopija na atomsko silo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  2. Learning basic mathematical concepts with montessori educational methods
  3. Understanding mathematical proof and the validity of proofs in elementary school
  4. Criteria for suitability of virtual manipulatives for learning basic algebra
  5. Didactic aspects of working with gifted children in mathematics class
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The tangram in lower primary mathematics
  2. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  4. PEDAGOGICAL TOOLS FOR TEACHING MATHEMATICS IN THE PRIMARY CLASSROOM
  5. Observing pupil activity during student presentations in maths classes on the elementary level

Nazaj