Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Zasnova železniške proge Domžale – Brnik – Kranj : magistrsko delo
ID
Zabret, Jure
(
Avtor
),
ID
Žura, Marijan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Šemrov, Darja
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,10 MB)
MD5: D228D820FBA38B97558564F90666D481
PID:
20.500.12556/rul/e77a6aaa-d53e-4725-98b7-16d46e1a4f45
Galerija slik
Izvleček
V magistrski nalogi je obravnavana zasnova železniške proge Domžale – Brnik – Kranj z navezavo na obstoječi železniški progi Ljubljana – Kamnik Graben in Ljubljana – Jesenice d.m. V prvem delu naloge predstavimo izhodišča in kratek razvoj omrežja TEN – T v Evropski uniji ter na območju Slovenije. V nadaljevanju opišemo vpeljavo železnice na primestna območja in pomembnost uporabe trajnostne mobilnosti. V drugem delu magistrske naloge opišemo robne pogoje trase, ki so vplivali na izbiro variante in orodja ter podloge, ki smo jih uporabili pri zasnovi železniške proge Domžale – Brnik – Kranj. V tem delu so predstavljene tudi tehnične zahteve, ki so določale izhodišča pri projektiranju železniške proge. Predstavljene so tri različne variante prog in njihova umestitev v prostor. V nadaljevanju drugega dela sta predstavljena vrednotenje in metodologija vrednotenja treh variant ter izbira najprimernejše variante, ki smo jo v nadaljevanju optimizirali. V tretjem delu magistrske naloge so podani tehnični podatki o izbrani varianti z vsemi tehničnimi elementi trase, izračuni progovnih hitrosti s pomočjo programa za izračun potovalnih časov med postajama in izdelanim voznim redom, s katerim smo ocenili razmik med zaporednima vlakoma, ki bi ga omogočala enotirna povezava Ljubljana – Domžale – Brnik – Kranj.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Zasnova železniške proge
,
primestna železnica
,
trajnostna mobilnost CGS Ferrovia
,
Domžale – Brnik – Kranj
,
Letališče Jožeta Pučnika
,
nova železniška proga
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik:
[J. Zabret]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-97418
UDK:
656.2:502.131.1(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:
8213089
Datum objave v RUL:
25.10.2017
Število ogledov:
5280
Število prenosov:
1519
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZABRET, Jure, 2017,
Zasnova železniške proge Domžale – Brnik – Kranj : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. J. Zabret. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97418
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Design of the railway line Domžale - Brnik - Kranj : Master thesis
Izvleček:
This master’s thesis describes the design of the Domžale – Brnik – Kranj railway line with connection to the existing railway line Ljubljana – Kamnik Graben and Ljubljana – Jesenice d.m. In the first part of the thesis, we present the main points and short development of the TEN – T network in the EU and in Slovenia. Further, we describe introduction of the railway to the suburban areas, and importance of sustainable mobility. In the second part of the thesis, we describe the boundary conditions of the route, which influenced the choice of variants and tools and substrates used in the design of the railway line Domžale – Brnik – Kranj. In addition, this section also describes the technical requirements that determine the starting points for the design of the railway line. Three different variants of the railway lines and their placement in the space are presented. Further in the second part, evaluation and evaluation methodology of the three variants and selection of the most suitable variant are presented, which are then optimized. In the third part of the thesis, technical data are given on the selected variant with all the technical elements of the railway route, the calculations of linear speeds using the program for calculating travel times between stations and the timetable, with which we evaluated the frequency of trains, which would be allowed by the monorail connection Ljubljana – Domžale – Brnik – Kranj.
Ključne besede:
Design of the railway line
,
suburban rail
,
sustainable mobility CGS Ferrovia
,
Domžale - Brnik - Kranj
,
Jože Pučnik airport
,
new railway line
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Nazaj