Podrobno

Competing species in a two-dimensional turbulent flow : master thesis
ID Grošelj, Daniel (Avtor), ID Gyergyek, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jenko, Frank (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,13 MB)
MD5: F377447B762D173B4E6802DA7E2396A5
PID: 20.500.12556/rul/47db321e-518a-4dd2-a986-0e0164fc60cf

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:population dynamics, cyclic competition, fluid dynamics, turbulent flows
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:[Ljubljana
Založnik:D. Grošelj]
Leto izida:2014
Št. strani:97 str.
PID:20.500.12556/RUL-97281 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:532.5:574
COBISS.SI-ID:2671204 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2017
Število ogledov:2811
Število prenosov:428
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GROŠELJ, Daniel, 2014, Competing species in a two-dimensional turbulent flow : master thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : D. Grošelj. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97281
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:populacijska dinamika, ciklične interakcije, dinamika tekočin, turbulentni tokovi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj