Podrobno

Morsova teorija : delo diplomskega seminarja
ID Poklukar, Špela (Avtor), ID Strle, Sašo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,82 MB)
MD5: 498AA42EFFAB576EC85250C30E9FB5D1
PID: 20.500.12556/rul/4dac3d83-9d75-4e04-a781-63861d21c1c3

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematika, mnogoterosti, kritične točke, Morsova lema, Morsova teorija
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Poklukar]
Leto izida:2013
Št. strani:29 str.
PID:20.500.12556/RUL-97137 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:515.1
COBISS.SI-ID:16965209 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2017
Število ogledov:2066
Število prenosov:435
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POKLUKAR, Špela, 2013, Morsova teorija : delo diplomskega seminarja [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Poklukar. [Dostopano 21 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97137
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Morse theory
Ključne besede:mathematics, manifolds, critical points, Morse lemma, Morse theory

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Evaluating the user experience in virtual reality applications
  2. Evaluation of user experience in industrial simulation in virtual reality
  3. Formulation of guidelines for a more ethical user experience design
  4. Development of a smart motorhome management system
  5. Evaluating User Experience in Bibliographic Information Systems with Questionnaires.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. User experience of mobile insurance services in Slovenia
  2. Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
  3. Analysis of user experience evaluation methods and principles in information systems based on a systematic mapping
  4. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  5. Sodobni mediji v oglaševanju

Nazaj