izpis_h1_title_alt

Algoritmično podprta optimizacija pospeševanja prodaje
ID Janko, Nikolaj (Avtor), ID Mihelič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (584,54 KB)
MD5: A85333D5C7F309DB2899EB1B397CA09B
PID: 20.500.12556/rul/5a62e75f-e7eb-40a1-92ea-7ce2aaadb031

Izvleček
Spletna prodaja iz leta v leto strmo narašča, kar predstavlja dodaten izziv za prodajalce na spletnih prodajnih mestih, kot je Amazon, saj je konkurenčnih prodajalcev vedno več. Zaradi tega želi prodajalec ustvariti trdno vez med njim in kupcem, kar zahteva previdnost pri izbiri kupcev za promocijske aktivnosti, ki pa so za uspešno prodajo neizogibne. V magistrskem delu smo omenjeni problem definirali z modelom napovedovanja in zanj razvili več pristopov, ki temeljijo na teoriji grafov in množic. Zanje smo v sklopu ovrednotenja rezultatov testiranja na resničnih podatkih prodaje iz spletnega prodajnega mesta podjetja Amazon pokazali, da so v primerih napovedovanja kupcev boljša od regresijskih metod, ki so sicer ene od najpogosteje uporabljenih metod v napovedni analitiki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:optimizacija promocij prodaje, amazon, algoritmi prodaje, napovedna analitika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-97071 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2017
Število ogledov:928
Število prenosov:476
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Algorithmic optimization of sales acceleration
Izvleček:
Online sales are growing rapidly over the years, which poses an additional challenge for online sellers such as Amazon, as there is ever more competition. The seller therefore wants to create a strong bond between him and the buyer. This requires caution in choosing buyers for promotional activities which are inevitable for successful sales. In the thesis we defined the problem with prediction model and developed several approaches based on graph theory and set theory to solve the problem. As part of the evaluation of test results on real sales data from Amazon online shopping site, we have shown that in case of customer prediction, the approaches we had developed are better than regression methods, the most commonly used methods in predictive analytics.

Ključne besede:sales promotion optimization, amazon, sales algorithm, predictive analytics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj