Podrobno

Adaptive algorithm for selecting profitable keywords : final project work
ID Marinč, Talmaj (Avtor), ID Cabello, Sergio (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bertinetti, Roberto (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (705,36 KB)
MD5: 94C7F6870E7074C6DEA820DA2A2CF007
PID: 20.500.12556/rul/5b457494-d7cb-4aae-8d2f-0f67a65f6353

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mathematics, keyword selection, online marketing, online advertising, adaptive algorithm, keyword portfolio optimization
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Berlin
Založnik:[T. Marinč]
Leto izida:2014
Št. strani:29 str.
PID:20.500.12556/RUL-97029 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.8
COBISS.SI-ID:17268313 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2017
Število ogledov:2295
Število prenosov:412
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MARINČ, Talmaj, 2014, Adaptive algorithm for selecting profitable keywords : final project work [na spletu]. Diplomsko delo. Berlin : T. Marinč. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97029
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Ključne besede:matematika, izbira besed, spletni marketing, spletno oglaševanje, adaptivni algoritem, optimizacija besednega portfelja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Spletno oglaševanje v kmetijstvu
  3. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
  4. Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
  5. Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
  3. Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
  4. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  5. Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov

Nazaj