Podrobno

Longstaff-Schwartzev algoritem za vrednotenje ameriških opcij : delo diplomskega seminarja
ID Petkovšek, Živa (Avtor), ID Velušček, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (460,94 KB)
MD5: E379FEE7F00797602A4599FF2BF8F69D
PID: 20.500.12556/rul/8c8b4b47-794d-4c1a-878d-6c3162889142

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:finančna matematika, ameriške opcije, metode Monte Carlo, Hilbertov prostor, metoda najmanjših kvadratov, Longstaff-Schwartzev algoritem
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Petkovšek]
Leto izida:2013
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-96952 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.8
COBISS.SI-ID:16946009 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2017
Število ogledov:2738
Število prenosov:669
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETKOVŠEK, Živa, 2013, Longstaff-Schwartzev algoritem za vrednotenje ameriških opcij : delo diplomskega seminarja [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Ž. Petkovšek. [Dostopano 21 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=96952
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Longstaff Schwartz pricing of American options
Ključne besede:mathematics, American options, Monte Carlo methods, least-square method, Hilbert space, Longstaff-Schwartz algorithm

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razlikovanje vodenja ljudi med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Primerjava med javnim in zasebnim vrtcem
  3. Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
  4. Sistem varstva starejših v Sloveniji med javnim in zasebnim sektorjem
  5. Motivacija računalniških strokovnjakov - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Nasilje pri delu - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  3. Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
  4. Varovanje poslovnih skrivnosti s strani zaposlenih - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  5. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl

Nazaj