Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Semidefinitno programiranje : delo diplomskega seminarja
ID
Kastelic, Jerneja
(
Avtor
),
ID
Petkovšek, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(133,32 KB)
MD5: ABF4DC1985644293AA430EB1F105CD38
PID:
20.500.12556/rul/055eb496-06dd-48dc-8e3e-a0bad2c9b107
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
matematika
,
semidefinitno programiranje
,
teorija dualnosti
,
metode notranje točke
,
središčna pot
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[J. Kastelic]
Leto izida:
2012
Št. strani:
24 str.
PID:
20.500.12556/RUL-96920
UDK:
519.8
COBISS.SI-ID:
16604761
Datum objave v RUL:
17.10.2017
Število ogledov:
1851
Število prenosov:
501
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KASTELIC, Jerneja, 2012,
Semidefinitno programiranje : delo diplomskega seminarja
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Kastelic. [Dostopano 30 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=96920
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Semidenite programming
Ključne besede:
mathematics
,
semidefinite programming
,
duality theory
,
interior point methods
,
central path
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Perspektiva učencev in staršev o učenju na daljavo v času epidemije covida-19
Delo z oddelčno skupnostjo v času epidemije covida-19
Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
Doživljanja otrok iz ranljivih družin v času epidemije
Analiza odnosa študentov do ukrepov države v času epidemije COVID-19 v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Izobraževanje na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji
Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije Covida-19
Prednosti in slabosti šolanja na daljavo v času COVID-19 epidemije: vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja
Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev
Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
Nazaj