Podrobno

Semidefinitno programiranje : delo diplomskega seminarja
ID Kastelic, Jerneja (Avtor), ID Petkovšek, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (133,32 KB)
MD5: ABF4DC1985644293AA430EB1F105CD38
PID: 20.500.12556/rul/055eb496-06dd-48dc-8e3e-a0bad2c9b107

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematika, semidefinitno programiranje, teorija dualnosti, metode notranje točke, središčna pot
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kastelic]
Leto izida:2012
Št. strani:24 str.
PID:20.500.12556/RUL-96920 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.8
COBISS.SI-ID:16604761 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2017
Število ogledov:1851
Število prenosov:501
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KASTELIC, Jerneja, 2012, Semidefinitno programiranje : delo diplomskega seminarja [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Kastelic. [Dostopano 30 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=96920
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Semidenite programming
Ključne besede:mathematics, semidefinite programming, duality theory, interior point methods, central path

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Perspektiva učencev in staršev o učenju na daljavo v času epidemije covida-19
  2. Delo z oddelčno skupnostjo v času epidemije covida-19
  3. Gibalna/športna aktivnost učencev druge triade med obdobjem šolanja na daljavo v času epidemije SARS-CoV-2 (COVID-19)
  4. Doživljanja otrok iz ranljivih družin v času epidemije
  5. Analiza odnosa študentov do ukrepov države v času epidemije COVID-19 v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Izobraževanje na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji
  2. Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije Covida-19
  3. Prednosti in slabosti šolanja na daljavo v času COVID-19 epidemije: vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja
  4. Šolanje na daljavo v času pandemije COVID-19 z vidika staršev
  5. Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije

Nazaj