izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjske strategije podjetja za izdelavo notranjih vrat
ID Nagode, Nika (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,61 MB)
MD5: AC7CACDA0DFA7275489898AF57EB238A
PID: 20.500.12556/rul/7f1126a0-124c-4224-b67e-6c54dd6411df

Izvleček
V večini lesnih podjetij ni več temeljno vprašanje, kako izdelke proizvesti, temveč kako in komu jih prodati. Trženjska strategija mora postati filozofija podjetja, če hoče podjetje preživeti. Trženjski načrt je formalni dokument, v katerem so zapisane raziskave trga in končna trženjska strategija, katere bi se podjetje moralo držati. Razmere na trgu se nenehno spreminjajo. Zato bi se tržni načrt moral obnavljati ciklično, še posebej v malem podjetju, ki je predmet obravnave v diplomskem delu. V nalogi sem preučila mnenja tržnih strokovnjakov o pomembnosti kriterijev pri odločanju potrošnikov za nakup notranjih vrat in rezultate raziskave upoštevala pri določitvi trženjske strategije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:AHP analiza, trženje, trženjski načrt
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:[N. Nagode]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95664 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:694.6:339.138
COBISS.SI-ID:2814857 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2017
Število ogledov:1352
Število prenosov:545
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of marketing strategy in a company producing indoor doors
Izvleček:
In most carpenteries the main question is not how to make the products, but how and to whom to sell them. A marketing strategy must become a company fhilosophy, if it wants to survive. The marketing plan is a formal document, which contains market research and final marketing strategy,followed by the company. Market conditions are changing all the thime, so the marketing plan should be updated for the last a couple of years,if we are speaking about the described smaller company which is the subject of the examination in the thesis. Opinions of marketing experts on the topic of criteria in deciding consumers to buy interior doors were gathered and implemented in the defining of marketing strategy.

Ključne besede:AHP analysis, marketing, marketing plan

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj