izpis_h1_title_alt

Spreminjanje sporočilnosti videa z barvno korekcijo v postprodukciji
ID Pihler, David (Avtor), ID Javoršek, Dejana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,15 MB)
MD5: 019B22D334B8AD996BFAC8B11452A36F
PID: 20.500.12556/rul/7f1d8ddc-05a3-427f-91ec-099ce4b575e4

Izvleček
Namen diplomskega dela je bil ugotoviti vpliv barv na sporočilnost videa. Teoretični del naloge zajema raziskave o samem videu kot načinu komunikacije, o psihološkem vplivu barv ter o procesih barvne korekcije videa. Predstavljeno je, kako različne barve vplivajo na dojemanje posameznika in njegove občutke, medtem ko je izpostavljen nekem mediju. Podrobneje pa se teoretični del naloge poglobi v video, kot medij, ki se danes vedno bolj uporablja za podajanje informacij. Eksperimentalni del zajema proces produkcije in postprodukcije videa. To vključuje tudi pripravo, torej izdelavo snemalne knjige in scenarija. Na dokončanem videu se je z uporabo programske opreme, izvedla barvna korekcijo videa s spreminjanjem barvnih vrednosti. Na ta način je bilo izdelano določeno število variacij videa, med katerimi bo razlika le v barvi, saj so ostale spremenljivke, kot so kadri, osvetlitev in zvok, ostale nespremenjene. Za vsako od variacij videa smo izdelali vprašalnik. S pomočjo tega smo ugotovili, da barve nedvomno vplivajo na sporočilnost videa, vendar pa v vseh primerih ta vpliv ni predvidljiv.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Video, barve, sporočilnost, korekcija, čustva, komunikacija, temperatura
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95408 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:1214
Število prenosov:496
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changing the communication value of video using colour correction in postproduction
Izvleček:
The purpose of this diploma thesis was to find out how colors effect the communication value of the video. Theoretical part of the thesis contains research about video, as a way of communication, about psychological effects of color and about process of color correction in postproduciton. We researched the nfluence of different colors on the perception of an individual and his/her emotion, while he/her is exposed to a certain media. The theoretical part goes more in depth when it comes to video, as the media, which is today constantly present as a way of visual communication. Experimental part of the thesis involves the process of video production and postproduction. This also includes preparation, which means creating a script and a storyboard. When the video was finished, the color correction was applied with altering the characteristics of colors. This way we got a certain number of variations of the video, where the only changes were in color values, while other possible variables, like shots, lighting and sound, stayed unaltered. For each variaton of the video, we created a survey. With those surveys we established, that colors undoubtedly effect the communication value of the video, but not always in a predictable manner.

Ključne besede:Video, colors, message, correction, emotions, communication, tempreature

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj