izpis_h1_title_alt

Izdelava 3D modelov in animacij za računalniško igro
ID Jereb, Manca (Avtor), ID Zaletelj, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,31 MB)
MD5: BB41A9EA37B877EB92E557FB0396606C
PID: 20.500.12556/rul/954ebbc1-a916-49d3-9640-f326160568ec

Izvleček
V diplomski nalogi so opisani postopki izdelave 3D modelov in animacij, ki se lahko uporabijo v računalniških igrah. V uvodnem delu diplomske naloge predstavim 3D modeliranje, upodabljanje in animacijo, pregledam obstoječe izobraževalne igre in pa spletne video vodiče. Sledi predstavitev uporabljene programske opreme Blender in Texture Packer. Kasneje predstavim izdelavo projekta grafike za igrico Avto 3D od modeliranja pa vse do animacije in izvoza slik. Nazadnje opišem združevanje izvoženih slik s programom Texture Packer, s katerim se pripravi slike za uporabo v računalniških igrah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:3D modeli, Blender, modeliranje, upodabljanje, animacija, Texture Packer, računalniška igra
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95087 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2017
Število ogledov:1834
Število prenosov:801
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of 3D models and animations for computer game
Izvleček:
The thesis presents the procedures of creating 3D models and animations that can be used in computer games. In the first part of the thesis I introduce 3D modeling, rendering and animation. I review some of the educational games, and video tutorials that helped me make the models. Later I present the Blender software and describe the modeling, rendering and animation of the 3D models I made, and the rendering options. Lastly I describe how to create sprite sheets using Texture Packer, where the rendered pictures are packed together and in that way can be used in computer games.

Ključne besede:3D models, Blender, modeling, rendering, animation, Texture Packer, computer games

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj