Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Kontrapunktno branje romana Srce teme : diplomsko delo
ID
Kovačič, Branko
(
Avtor
),
ID
Velikonja, Mitja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Jeffs, Nikolai
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kovacic-Branko.PDF
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[B. Kovačič]
Leto izida:
2007
Št. strani:
93 f.
PID:
20.500.12556/RUL-9474
UDK:
82.09(043)
COBISS.SI-ID:
26655837
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
15577
Število prenosov:
332
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČIČ, Branko, 2007,
Kontrapunktno branje romana Srce teme : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Kovačič. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kovacic-Branko.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
Use of computer in teaching of mathematics in the third grade of primary school
Comparison of selected dynamic geometry software
Information and communication technology in Home Economic class
Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Uporaba tehnologije pri starejših
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
Izboljšanje računalniške pismenosti na podeželju
Informatizacija poslovnih procesov v podjetju X
Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
Nazaj