Podrobno

Kontrapunktno branje romana Srce teme : diplomsko delo
ID Kovačič, Branko (Avtor), ID Velikonja, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jeffs, Nikolai (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kovacic-Branko.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kovačič]
Leto izida:2007
Št. strani:93 f.
PID:20.500.12556/RUL-9474 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82.09(043)
COBISS.SI-ID:26655837 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:15755
Število prenosov:332
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOVAČIČ, Branko, 2007, Kontrapunktno branje romana Srce teme : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Kovačič. [Dostopano 6 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kovacic-Branko.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
  2. Stari ljudje in (ne)uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju
  3. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1. do 5. razreda
  4. Metodološki pristop k merjenju učinkov rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  5. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v službene namene izven delovnega časa: vpliv na konflikt med delom in družino
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  2. Izzivi rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  3. Usposabljanje učiteljev za uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
  4. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  5. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu

Nazaj