Podrobno

Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu : primer Ljubljanske mlekarne
ID Teraž, Andrej (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/teraz2396-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Ljubljanske mlekarne, trženje, pozicioniranje proizvoda, strategija, blagovne znamke, konkurenčne prednosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Teraž]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 55 str.
PID:20.500.12556/RUL-94702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:23817190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1899
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TERAŽ, Andrej, 2016, Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trgu : primer Ljubljanske mlekarne [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Teraž. [Dostopano 14 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/teraz2396-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The positioning strategy of yogurt on the Slovenian market: the case of Ljubljanske mlekarne
Ključne besede:Slovenia, dairying, industrial enterprises, Ljubljanske mlekarne, marketing, positioning, strategy, brands, competitive advantage

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv raka jajčnika na duševno zdravje žensk in vloga medicinske sestre
  2. Naravne množične nesreče in vloga medicinske sestre
  3. Vpliv telesne dejavnosti na lajšanje dismenoreje in vloga medicinske sestre
  4. Vpliv krioterapije na lajšanje perinealne bolečine po vaginalnem porodu z epiziotomijo in vloga medicinske sestre
  5. Vpliv kemoterapije na plodnost žensk in vloga medicinske sestre
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj