izpis_h1_title_alt

Preoblikovanje in odziv porabnikov na novo celostno grafično podobo blagovne znamke Argeta : magistrsko delo
ID Mihelčič, Juša Neža (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mihelcic2405-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, spremembe, potrošnik, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. N. Mihelčič]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 62, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-94622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23708390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1144
Število prenosov:178
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Redesigning the visual image of the Argeta brand and consumers' response to it
Ključne besede:marketing, brands, image, changes, consumer, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj