Podrobno

Karakterizacija zlitine AlSi7Mg0,3 : diplomsko delo
ID Sovinc, Martina (Avtor), ID Markoli, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ajlec, Tomaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,44 MB)
MD5: FB3FC3950F42767E9CE81FC1E9884D9E
PID: 20.500.12556/rul/215110df-8d68-4ad0-83dd-526cf2533058

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aluminijeva zlitina, tlačno litje, mehanske lastnosti, karakterizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Sovinc]
Leto izida:2017
Št. strani:VI, 37 f.
PID:20.500.12556/RUL-94461 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:669.2/.8
COBISS.SI-ID:1666143 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.08.2017
Število ogledov:11483
Število prenosov:739
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SOVINC, Martina, 2017, Karakterizacija zlitine AlSi7Mg0,3 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Sovinc. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=94461
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:aluminium alloy, die-casting, mechanical properties, characterization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zgodovinski, kulturni in družbeni vidiki vključevanja romskih otrok v slovenske vrtce
  2. Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
  3. Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
  4. Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
  5. Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
  2. Integracija romskih otrok v vrtec - temelj za nadaljnje izobraževanje
  3. Mnenja romskih staršev o inovativnih pristopih na področju vključevanja romskih otrok in njihovih družin v vzgojo in izobraževanje
  4. Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  5. Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem področju

Nazaj