Podrobno

Velikost vzorca pri ocenjevanju vzročnega učinka po metodi nagnjenja : doktorska disertacija
ID Kolar, Ana (Avtor), ID Vehovar, Vasja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rubin, Donald B. (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,62 MB)
MD5: B053EBA0BA2D411E17FAD7D680FFDF7C
PID: 20.500.12556/rul/10afc66d-a0eb-46bc-a715-4f269d942e58

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:propensity score method, causal inference, Rubin Causal model
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kolar]
Leto izida:2013
Št. strani:212 str.
PID:20.500.12556/RUL-93034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.2:303(043.3)
COBISS.SI-ID:32100189 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2017
Število ogledov:1867
Število prenosov:427
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOLAR, Ana, 2013, Velikost vzorca pri ocenjevanju vzročnega učinka po metodi nagnjenja : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : A. Kolar. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=93034
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Sample size considerations when using propensity score methods to estimate causal effect
Ključne besede:metode nagnjenja, vzročno sklepanje, Rubinov model vzročnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Predstavitev športne panoge
  2. Vključevanje otroka z mišično distrofijo v učni proces in športno vzgojo
  3. Izpeljava plavalnih vsebin v osnovnih šolah z bazenom in brez njega
  4. Komentiranje in revidiranje spisov
  5. Metaforika, kot jo odkrivajo osnovnošolski učitelji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
  2. Stališča osnovnošolskih učiteljev do zagotavljanja discipline pri športni vzgoji
  3. Bullying med učenci osnovne šole
  4. Samoregulacijsko učenje med učenci osnovne šole
  5. Programi spodbujanja gibalnih dejavnosti in ozaveščanja o zdravi prehrani za otroke

Nazaj