Podrobno

Laboratorijsko preučevanje učinkovitosti različnih snovi za zatiranje lazarjev (Arion spp., Gastropoda, Arionidae) : diplomsko delo
ID Mihičinac, Maja (Avtor), ID Trdan, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (556,43 KB)
MD5: 96EF1149A364215EDA5261D710B7803C
PID: 20.500.12556/rul/6955aa22-ab66-4e3d-a236-d7c121b138b7

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:rastlinski škodljivci, lazarji, Arion, zatiranje škodljivcev, pesticidi, integrirano varstvo rastlin, biotično varstvo rastlin, laboratorijski poskusi, peleti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mihičinac]
Leto izida:2010
Št. strani:VIII, 36 f.
PID:20.500.12556/RUL-926 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:632.64:594.3:632.95(043.2)
COBISS.SI-ID:6399097 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2005
Število prenosov:492
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIHIČINAC, Maja, 2010, Laboratorijsko preučevanje učinkovitosti različnih snovi za zatiranje lazarjev (Arion spp., Gastropoda, Arionidae) : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Mihičinac. [Dostopano 7 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=926
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:agricultural pests, slugs, Arion, laboratory tests, pest control, pesticides, integrated control of agricultural pests, biological control, pellets

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sponzorstvo v športu
  2. Merjenje uspešnosti sponzorstva v športu
  3. Kriteriji izbora sponzoriranca v športu med podjetji na slovenskem trgu
  4. Sponzorstvo v športu
  5. Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sponzorstvo v športu
  2. Trženje in sponzorstvo v športu
  3. Sponzorstvo v športu
  4. Marketing Hokejskega kluba Triglav Kranj
  5. Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje

Nazaj