Podrobno

Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij : primer: program pravična trgovina in projekt ogledalo vladi 2006 Slovenske fondacije za trajnostni razvoj, Umanotere
ID Vreš, Janja (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Vres-Janja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vreš]
Leto izida:2007
Št. strani:92 f.
PID:20.500.12556/RUL-9249 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.215.2(043)
COBISS.SI-ID:26405213 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1900
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VREŠ, Janja, 2007, Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij : primer: program pravična trgovina in projekt ogledalo vladi 2006 Slovenske fondacije za trajnostni razvoj, Umanotere [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Vreš. [Dostopano 9 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Vres-Janja.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pomen sejmov v digitalni dobi
  2. Odnos slovenskih medorganizacijskih podjetij do spletnega tržnega komuniciranja
  3. Oglaševanje
  4. Marketinško komuniciranje iger na srečo v Sloveniji
  5. Model strateškega tržnega komuniciranja športnih klubov v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept
  2. Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
  3. Tržno komuniciranje v podjetju X
  4. Trženje in sponzorstvo v športu

Nazaj