izpis_h1_title_alt

Uporaba kreativnih medijev pri delu z mladimi v družbi tveganja : magistrsko delo
ID Zaner, Tamara (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4462/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Kot socialni pedagogi in pedagoginje se pri svojem delu nenehno srečujemo z mladimi. Ti se v sodobni družbi, srečujejo z negotovostjo, dvomi in posledično tudi stiskami, ki segajo v vse dimenzije njihovega življenja. Pri svojem delu sem temeljila na Beckovem pojmovanju današnje družbe, pri razumevanju položaja mladih pa izhajala iz koncepta življenjske usmerjenosti, socialnega pedagoga Hansa Thierscha. Namen raziskovalnega dela je preveriti, kako s pomočjo kreativnih medijev prispevati k opolnomočenju mladih, krepitvi njihovih kompetenc in socialnega kapitala in hkrati spoznati stiske, ki jih v obdobju mladosti, v povezavi z družbo tveganja pestijo. V procesu sem uporabljala predvsem elemente in tehnike improvizacijskega gledališča in Boalovega gledališča zatiranih. Oblikovala sem skupino mladih, v katero sem bila tudi sama aktivno vključena in preko opazovanja z udeležbo soustvarjala dogajanje, ki me je vodilo v spoznanja o zastavljenih ciljih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mladi, družba tveganja, gledališče zatiranih, socialni kapital, kreativni mediji, improvizacijsko gledališče, socialna izključenost, prekarno delo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[T. Zaner]
Leto izida:2017
Št. strani:114 str.
PID:20.500.12556/RUL-92356 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.4:792(043.2)
COBISS.SI-ID:11543881 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2017
Število ogledov:1442
Število prenosov:373
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Uporaba kreativnih medijev pri delu z mladimi v družbi tveganja
Izvleček:
Working as social pedagogues, we constantly meet young people. In a modern society, the youth face insecurity, doubts, and consequently, also distress that affects all aspects of their lives. The present paper is based upon Beck’s conceptualisation of the modern society. To understand the position of the young within the society I part from the concept of “life orientation”, developed by the social pedagogue Hans Thiersch. The present thesis has two purposes. One of them is to check how creative media aids at contributing to the youth empowerment, and strengthening of their competences, and social capital. Another one is to recognise the media’s impact on the distress felt by the young within a risk society. In my study, I have predominantly used the elements, and techniques of improvisational theatre, and Boal’s Theatre of the Oppressed. I have formed a group of young individuals, including myself. Due to my own active participation within the group, I have been able to observe the happenings that led me towards the findings of my research.

Ključne besede:youth, theatre, mladi, gledališče

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj