Podrobno

Čustvena inteligentnost in organizacijska klima v podjetju Vitrum : magistrsko delo
ID Vičič, Jasna (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vicic2344-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kultura podjetja, medosebni odnosi, komuniciranje, čustvena inteligentnost, osebnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vičič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 64, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-92081 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:23555046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:4105
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VIČIČ, Jasna, 2016, Čustvena inteligentnost in organizacijska klima v podjetju Vitrum : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Vičič. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vicic2344-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emotional intelligence and organizational climate in the company Vitrum
Ključne besede:corporate culture, interpersonal relations, communications, emotional intelligence, personality, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Concerns of pupil's parents about schooling in the first triennium of primary school and the role of teachers
  2. Identification of the potentially gifted students and their education in the first triad of the elementary school
  3. Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  4. The identification of creative potential among first cycle primary school learners
  5. Stress and relaxation techniques in the first triade of elementary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  3. Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  4. Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  5. THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL

Nazaj