Podrobno

Vloga Evropske obrambne agencije pri zagotavljanju evropskih vojaških zmogljivosti : diplomsko delo
ID Kavčič, Žan (Avtor), ID Kopač, Erik (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kavcic-zan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Evropska unija, European Union, Evropska obrambna agencija, European Defence Agency, Obramba, Skupna zunanja in varnostna politika, Vojaška industrija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Kavčič]
Leto izida:2016
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-91965 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:355.02:061.1EU(043.2)
COBISS.SI-ID:34837597 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.05.2017
Število ogledov:2198
Število prenosov:377
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KAVČIČ, Žan, 2016, Vloga Evropske obrambne agencije pri zagotavljanju evropskih vojaških zmogljivosti : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Ž. Kavčič. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kavcic-zan.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Defence, Common Foreign and Security Policy, Defense industry, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Customer relationship management in Hit d.d.
  2. Analiza uvedbe upravljanja odnosov z odjemalci v podjetju
  3. Osrediščenost v stranki
  4. Trg orodij za management odnosov z odjemalci
  5. Analysis of resolving complaints in the chosen company
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Comparative analysis of CRM solutions in cloud
  2. Critical factors of analytical customer relationship management information solutions use
  3. Comparative analysis of CRM solutions in cloud linked with social networks
  4. Customer relationship management for a small company
  5. ǂThe ǂeffects of the introduction of CRM solutions to the bank

Nazaj