Podrobno

Oblikovanje strategije združevanja štirih zavarovalnic znotraj skupine Sava Re : magistrsko delo
ID Godec, Jurij (Avtor), ID Dimovski, Vlado (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/godec5257.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, EU, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, Sava Re, združitve podjetij, prevzemi podjetij, strategija, obvladovanje tveganj, razvoj, trendi, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Godec]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 81, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-91597 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368
COBISS.SI-ID:23650278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1864
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GODEC, Jurij, 2016, Oblikovanje strategije združevanja štirih zavarovalnic znotraj skupine Sava Re : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Godec. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/godec5257.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing a merger strategy for four Sava Re group insurance companies
Ključne besede:Slovenia, EU, insurance, insurance companies, Sava Re, mergers, company takeovers, strategy, risk management, development, trends, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj