Podrobno

Analiza slogov nakupnega odločanja : razlike med spoloma
ID Jerančič, Maja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jerancic4772.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spol, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jerančič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 99, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-91571 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23414246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:4255
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JERANČIČ, Maja, 2016, Analiza slogov nakupnega odločanja : razlike med spoloma [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Jerančič. [Dostopano 5 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jerancic4772.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, sex, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Impulzivno nakupovanje kot lajšanje problema izbire generacije Y
  2. Proces nakupnega odločanja pri izbiri ležišč
  3. Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
  4. Dejavniki odločanja porabnikov pri nakupu športnih superg
  5. Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj