izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje napredka, ne samo znanja pri osebah z motnjami v duševnem razvoju
ID Žgur, Erna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4430/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učenci z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju se praviloma izobražujejo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja (PPVIZ). V raziskavi smo ugotavljali mnenje učiteljev, ki poučujejo v PPVIZ, do ocenjevanja napredka učencev (v kolikšni meri pri ocenjevanju upoštevajo operativne cilje iz Učnega načrta ter jih vključujejo v Obvestilo o uspehu, kakšno je njihovo mnenje glede napredovanja učencev, kaj menijo o načinu opisnega ocenjevanja, ali je takšen način ocenjevanja realen, njihov odnos do operativnih ciljev iz Učnega načrta, kakšni so njihovi predlogi glede organizacije PPVIZ…).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk po prilagojenem programu
Vrsta gradiva:Izvleček
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Št. strani:35-35
PID:20.500.12556/RUL-91511 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11510345 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.08.2017
Število ogledov:1425
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:special education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj